תיקון רהיטים בבית הלקוח

הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון רהיטים בבית הלקוח. לפניכם דוגמא: תיקון כורסא שבורה, החזרה לשימוש של כורסא שהלקוח מעוניין להמשיך וליהנות ממנה. ביצוע תיקון רהיטים בבית הלקוח ביעילות ללא צורך בהעברת הריהוט. לייעוץ והצעות מחיר פנו לטלפון - 058-4331994.

תיקון כורסא - חיזוק והחלפת חלקי עץ

תיקון רהיטים בבית הלקוח - החלפת חלקי עץ שבורים, חיזוק והחזרה לשימוש של ריהוט שאינכם מעוניינים להחליפו. אנו בהנדימן עצ-בעות מאפשרים לכם לחזור ולהשתמש בריהוט שאתם אוהבים. ההתמחות שלנו היא ביצוע תיקון ספות, כורסאות ורהיטים מורכבים גם בחלקים שאינם נגלים לעין. לייעוץ והצעות מחיר פנו לטלפון - 058-433-1994 נשמח לעמוד לשירותכם

תיקון כורסא - דוגמה לתהליך תיקון רהיטים בבית הלקוח

נדגיש לפני תיאור תהליך תיקון הכורסא, כי הנדימן עצ-בעות, ערוך להתמודד עם תיקון רהיטים, ללא קשר לנסיבות ואופי הקלקול. בין אם מדובר בשבר בלאי ברהיט ישן או בשבר מעומס יתר על ריהוט חדש אנו ערוכים לבצע את התיקון והחיזוק הנחוץ על מנת שיהיה ניתן לשוב ולהשתמש בפריט הריהוט.

כפי שניתן לראות בדוגמא זאת לתיקון רהיטים בבית הלקוח. הנדימן עצ-בעות נקראו ללקוח שהכורסא האהובה שלו נשברה ולא היה ניתן להשתמש בה. במקרה שלפנינו ניתן להבחין כי מסגרת העץ אשר אליה מחוברת הרגל קרסה ולא עמדה בעומס.

שלב הפירוק של תיקון רהיטים בבית הלקוח

זה הוא השלב הראשוני. הוא הכרחי כמעט בכל המקרים בהם יש לבצע תיקון רהיטים בבית הלקוח על מנת לחשוף ולהגיע אל מיקומו של האזור הפגוע ברהיט. במקרה שלפנינו. תיקון בסיס העץ של הכורסא דורש מאיתנו להסיר את הכיסוי התחתון של הריפוד. כך, לחשוף ולהגיע אל מערכת התמיכות והמסגרות אשר מהווים את בסיס הכורסא.
מובן כי בתום ביצוע התיקון, יוחזר הכיסוי למצב המקורי כפי שנבחר על ידי היצרן.

שלב תיקון הריהוט עצמו - חיזוק החלפה וכו`

זהו השלב בו באה לידי ביטוי המומחיות של הנדימן עצ-בעות בתיקון רהיטים בבית הלקוח. אנו מתמחים בביצוע תיקון רהיטים בבית הלקוח בחלקים הנסתרים והמורכבים ביותר של פריטי ריהוט שונים.
בדוגמא. בתיקון הכורסא ניתן לראות כיצד בתהליך התיקון עצמו אנו מייצרים מערכת חיזוק ותמיכה לחלק השבור של בסיס הישיבה של הכורסא.
תהליך תיקון כורסה זה דורש ביצוע התאמה מדוייקת של החיזוק כך שלא יפגע הן בנוחות השימוש בעתיד והן במראה החיצוני של הרהיט לאחר התיקון.
במידת הצורך יש להחליף קפיץ שבור. אך במרבית המקרים הקריסה, שבר, תקלה מקורה בקריסה של חלקי העץ המרכיבים את הבסיס לרהיט. בחלק גדול מהמקרים יש לזכור כי הבסיס והמסגרת העשויים עץ אינם גלויים לעין כלל ועיקר ולכן לעיתים יש קושי בקביעה והערכת תהליך התיקון.
היתרון של הנדימן עצ-בעות הוא בניסיון רב שנים והיכרות גם עם מפרטי עץ וגם עם מפרטי מתכת בהם עושים שימוש בתהליכי ייצור של ריהוט. ניסיון זה מאפשר לנו להתמודד בהצלחה גם עם תיקוני רהיטים מורכבים בהצלחה מרובה.

שלב הסגירה והחזרת למראה המקורי

לאחר שבוצעו החיזוקים, החלפת חלקים שבורים או התקנת תוספות לקיבוע חלקים רופפים אנו מוודאים שהרהיט. במקרה שלפנינו הכורסא. יכולה לעמוד בעומס. התיקון שבוצע עומד בציפיות וניתן לסיים את התהליך על ידי החזרת הכיסוי וסגירת החלק של הכורסא אותו חשפנו על מנת לבצע את התיקון. גם את השלב הזה אנו מבצעים באמצעות כלים מקצועיים ייעודיים. זאת על מנת להשיג גימור איכותי ברמת יצרן.

נדגיש כי תיקון רהיטים בבית הלקוח דורש כמעט תמיד, מידה מסוימת של פירוק או הפיכת הרהיט על פניו על מנת להגיע אל החלק השבור, להחליפו או לשפצו.

אנו בהנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע תיקוני הריהוט באופן שיאפשר המשך השימוש ברהיט כמעט בלא להבחין התיקון שבוצע. ההתמחות שלנו היא ביצוע תיקון רהיטים מורכבים גם בחלקים שאינם נגלים לעין. לייעוץ והצעות מחיר פנו לטלפון - 058-433-1994 נשמח לעמוד לשירותכם.