הנדימן תיקון כורסאות | תיקון ספות

הנדימן לבית עצ-בעות מתמחים בתיקון כורסאות, תיקון ספות ותיקון כיסאות סלון

 אנו מבצעים תיקון כורסאות אמריקן קומפורט, כולל כל תיקוני הכורסאות והספות בתחום הנגרות ומסגרות.
לייעוץ והזמנת שירות לתיקון כורסאות בסלון שלכם צרו קשר בטלפון - 058-4331994 או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם.

לצפייה בסרטון הדגמה לתיקון כורסאות אמריקן קומפורט  לחץ כאן

לצפייה בסרטון הדגמה לתיקון כיסאות סלון לחץ כאן

הנדימן לבית מבצעים תיקון כורסאות ותיקון ספות, בתחומי הנגרות והמסגרות כולל תיקון כורסאות אמריקן קומפורט בבית הלקוח. לקבלת ייעוץ והזמנת תיקון כורסאות לסלון שלכם פנו אלינו בטלפון - 058-4331994 או דרך צור קשר באתר

הנדימן לבית - תיקון כורסאות ותיקון ספות

להנדימן עצ-בעות יתרון משמעותי בתיקון כורסאות ותיקון ספות לאור ניסיוננו הרב בטיפול בכל החומרים והמכלולים המרכיבים גם את מנגנוני הכורסאות והספות המשוכללים ביותר. לדוגמא תיקון כורסאות אמריקן קומפורט המהודרות ביותר שמורכבות ממנגנוני מתכת, מנועים חשמליים, אלמנטים עשויים עץ חומרי ריפוד וציפוי עליון של עור איכותי.

טיפול בכורסאות ותיקון ספות וכורסאות אלה דורש מיומנות גבוהה בעבודה עם כל החומרים במרכיבים את פריטי הריהוט היוקרתיים כך שהתיקון מתבצע לא השארת סימני תיקון נראים לעין.

תיקון כורסאות אמריקן קומפורט - דוגמא לתיקון שילוב מכלולים וחומרים מורכבים

כפי שניתן לראות בסרט ההדגמה המצורף, לפניכם דוגמא קלסית למיומנות הנדרשת מהנדימן המתמחה בתיקון ספות וכורסאות יוקרה. התקלה הנה במכלול העשוי מברזל שעל מנת לאפשר טיפול בו ותיקונו יש לבצע הליך מורכב של פירוק חלקי של הכורסה והרכבה בסיום התיקון.

בשלב הראשון של תיקון כורסאות אמריקן קומפורט, יש להפריד את הריפוד האיכותי העשוי עור באופן שלא יפגע בו ויאפשר החזרתו למקומו לאחר התיקון.

לאחר הסרת הכיסוי והריפוד העליון שלכורסאות אמריקן קומפורט, עלינו להסיר את המכלולים השונים על מנת לאפשר גישה לחלק השבור. גם כאן עלינו לבצע זאת באופן שיאפשר להשיב כל מכלול למקומו באופן מדויק שאם לא כן החלקים הנעים עלולים להיתקע זה בזה לאחר ההרכבה.

לאחר חשיפת החלק השבור ומכיוון שהוא עשוי ברזל עלינו להפריד באופן מלא בינו לבין יתר חלקי הכורסה על מנת שניתן יהיה לבצע הלחמה וחיבור של החלקים השבורים ללא גרימת נזק לריפוד וכיסוי העור.

ההרכבה לאחר התיקון של כורסאות אמריקן קומפורט, גם היא חייבת להיעשות במדויק ובאופן שבסיום הטיפול לא ניתן יהיה לזהות שהכורסה או הספה פורקו והורכבו מחדש.

הנדימן לתיקון כורסאות וספות בתחום הרפדות

כיום מקובל לשלב אלמנטים מחומרים שונים המרכיבים את גופה של הכורסה או הספה. ברבים מהמקרים משלבים נעשה שימוש במתכות בעיקר בחלקים הנעים של כורסאות וספות. חלקים אלה מתחברים לרוב למפרטי עץ שאליהם מוצמד הריפוד על כל צורותיו השונות.

ניתן למצוא בהחלט כורסאות וספות אשר גופן עשוי חומר אחיד. למשל ספות העשויות מתכת בלבד או כורסאות עשויות עץ שלא משולב בהן כל אלמנט מתכתי אך בכל הכורסאות והספות ישולב ריפוד שיכוסה בבד ריפוד עבה, עור  או דמוי עור. טיפול ותיקון בעת הצורך של בדים וחלקי ריפוד אלה דורש מיומנות מקצועית בתחום הרפדות. בהן מצטיין הנדימן לבית  עצ-בעות.

הנדימן נגרות לטיפול ותיקון מכלולי עץ בהליך תיקון כורסאות וספות

כמעט תמיד נעשה שימוש בחלקי עץ בייצור כורסאות וספות יוקרתיים. כאשר ישנה תקלה או שבר בכורסאות אלה, גם אם השבר הוא במכלול עשוי מתכת או פגיעה בריפוד, הרי שעל מנת להגיע למכלול המקולקל, על ההנדימן המבקש לתקן את התקלה להכיר היטב את עבודת הנגרות והעץ כך שבמקרה הצורך יוכל אפילו ליצר חלק חלופי או לחבר חלק שבור. למשל החלפת רגל עץ או ידית בכורסה, או ייצור מסגרת עץ חלופית, לריפוד שהמסגרת שלו נשברה.

הנדימן מסגרות לתיקון מכלולי מתכות בכרסאות וספות יוקרה

בכורסאות וספות יוקרה מושקעים משאבי תכנון רבים וכלולים בהם מנגנונים רבים העשויים מתכת. בעיקר כאשר מדובר בכורסאות וספות נעות כמו כורסאות טלוויזיה (נשכבות לאחור). כאשר מדובר על כורסאות יוקרה אנו נותנים דוגמא את הכורסאות של אמריקן קומפורט. גם כאשר הריפוד העליון וכל אשר נגלה לעין עשוי עור הרי כל המנגנונים הנעים עשויים מתכת וכאשר יש תקלה או שבר באחד מהם יש צורך בהנדימן מסגרות על מנת לטפל במפרט הספציפי. לדוגמא לרתך ולחבר חלק שנשבר מהמנגנון שאחראי על האפשרות להשכיב אחורה את הכורסה.

תיקון ספות בבית הלקוח

אין צורך להזמין הובלה להעברת ספות וכורסאות לבית המלאכה. אנו מגיעים אליכם ומבצעים את התיקון של הספות והכורסאות במקום

הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון ספות בבית הלקוח. ללא קשר אל סיבת התקלה. בלאי טבעי או תקלה משימוש לא נכון או נזק מצטבר. אנו ערוכים לטפל בתקלות ושברים בבסיס הספה עצמו. גם בחלקי הספה העשויים עץ וגם בחלקי הספה העשויים מתכת. כמו כן אנו ערוכים לתת מענה לתקלות, שברים וקרעים במנגנוני הקפיצים, הרצועות האלסטיות ועוד.

אנו מבצעים תיקון ספות בבית הלקוח גם במקרים של ספות וכורסאות מתכווננות. גם תיקון מנגנונים חשמליים וגם תיקון מנגנונים ידניים. אנו מתמחים בטיפול ותיקון תקלות ושברים במערכות ההפעלה והמנגנונים של ספות עם ריקליינרים בבית הלקוח ללא צורך בהובלה והעברה מסורבלת של ספות, כורסאות עם ריקליינרים וכו`.

אנו מגיעים לביתכם בזמן המתאים לכם, ולאחר איתור התקלה אנו ערוכים לבצע את התיקון הנדרש במקום או בחצר הבית.

תיקון ספות בבית הלקוח של עצ-בעות כולל פירוק, תיקון, שחזור או יצירת חלקי עץ או מתכת פגומים כולל ריתוך וייצור חלקי מתכת חלופיים. כמו כן אנו ערוכים לבצע שיחזור או ייצור חלקי עץ אשר נסדקו, נשברו או התבלו.

תחסכו מעצמכם העברה והובלה של ספות וכורסאות לתיקון. אנו מבצעים גם תיקוני ספות מורכבים בבית הלקוח.

הנדימן לבית עצ-בעות, מיומן בביצוע כל תיקוני המסגרות, והנגרות לצורך תיקון כורסאות ותיקון ספות. לקבלת ייעוץ, הצעת מחיר והזמנת שירות תיקון לביתכם צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 או דרך האתר. אנו כאן כדי לאפשר לכם להמשיך וליהנות מהכורסאות והספות שאתם אוהבים.

תיקון כורסאות בבית הלקוח

הנדימן עצ-בעות - שירות תיקון כורסאות בבית הלקוח. אנו מתמחים בתיקון כורסאות ישנות שהנזק שלהם הוא תוצאה של בלאי טבעי. גם כאשר נגרם לכורסא נזק משימוש לא נכון, אנו ערוכים לביצוע תיקונים מורכבים. במקרים רבים הכורסאות בסלון הבית מפסיקות להיות נוחות לשימוש ולא נעים לשבת עליהן. גם אם הנזק, השבר או סיבה אחרת לא נראית לעין, מי שמתמחה בתיקון כורסאות יכול להחזיר את הכורסאות למצב שניתן להמשיך להשתמש בהן בנוחות.

תיקון כורסאות מקצועי כולל פתיחה וטיפול במסגרת, משענות, רגלים ומנגנון התמיכה בריפוד

אנו מתמחים בביצוע תיקונים מורכבים לכורסאות בבית הלקוח ללא צורך בפינוי הריהוט. לאחר הערכה ובירור אנו מגיעים עם כל הדרוש לביתכם ומבצעים התיקון בחצר או במרפסת (לעיתים ניתן לבצע את התיקון גם בסלון עצמו). הידע הרב תחומי שלנו כספקי שירותי הנדימן מאפשר לנו להתמודד עם מגוון רחב של תקלות ונזקים לכורסאות.

בשונה מכורסאות וספות ריקליינר, בהם יש לטפל במנגנונים תיקון כורסאות דורש בדרך כלל טיפול במסגרת המרכיבה את הכורסה או ברגלי הכורסה (במרבית המקרים עשוי מעץ או מתכת) או במנגנון הריפוד והתמיכה בו.

דוגמאות:

קריסה של מנגנות התמיכה בריפוד דורש פתיחה של החלק התחתון והחלפת רצועות התמיכה או הקפיצים שתומכים בריפוד ומעניקים למשתמש את תחושת הנוחות.

כאשר יש קריסה של המסגרת עצמה, שבר או קריסה של רגל. לצורך ביצוע התיקו יש צורך בפתיחת החלק התחתון של הכורסא או פתיחת הריפוד כך שיש גישה לחלק השבור. אנו מחזקים את החלק שנפגע או משחזרים אותו בהתאם לצורך ובכל מקרה לאחר ביצוע התיקון אנו סוגרים את הריפוד כפי שהיה והתיקון אינו נראה לעין.

גם קריסת משענת הכורסה מחייבת אותנו להפריד את הריפוד באופן שניתן יהיה לשחזר ולחזק את החיבור של המשענת למסגרת הכורסא עצמה.

להתייעצות, קבלת הצעת מחיר והזמנת תיקון כורסאות בביתכם, צרו קשר בטלפון - 058-433-1994. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

תיקון כיסאות סלון

הנדימן עצ-בעות מציעים לכם שירות תיקונים ייחודי לכיסאות סלון אשר מאפשר לכם להמשיך ולהשתמש בסלון הקיים ללא צורך להיכנס להשקעה גדולה והחלפת הסלון.

כפי שניתן לראות בסרטון ההדגמה אנו מבצעים תיקון כיסאות סלון בבית הלקוח וכך נחסך הצורך בהובלות חוזרות ונשנות.

להתייעצות, קבלת הצעת מחיר והזמנת תיקון כיסא סלון בביתכם, צרו קשר בטלפון - 058-433-1994נשמח לעמוד לרשותכם.