תיקון רהיטים מכל הסוגים, מעץ מלא ועוד.

הנדימן עצ-בעות מתמחה בתיקון רהיטים מעץ מלא על ידי תהליכי חידוש ושיפוץ הכוללים יצירת חיזוקים, חידושי צבע, הכנת חלקים חלופיים והחלפת השבורים בעת הצורך. אל תחכו שהרהיט ישבר או ייצא מכלל שימוש. פנו להנדימן עצ-בעות ואנו נבצע תיקון רהיטים במקצועיות ולשביעות רצונכם תוך מתן שירות מהיר ואדיב. טלפון - 058-4331994.

מתמחים בתיקון רהיטי עץ

תיקון רהיטים מעץ מלא ומשאר סוגי העץ ושימושם הנפוץ

השימוש בריהוט עשוי עץ מלא היה תמיד פופולרי בקרב חלקים נרחבים באוכלוסיה. אולם בשנים האחרונות קיבל תאוצה משמעותית כאשר יותר ויותר חברות החלו מייבאות לישראל ריהוט מעץ מלא הן כמוצר מוגמר באיכות גבוהה והן כמוצר להרכבה עצמית באיכות טובה גם היא. הזמינות של רהיטים מעץ מלא סיפקה הזדמנות לכל מעריצי העץ מלא לרכוש אותם.

לצד זאת התעורר הצורך המשמעותי בקיומו של הליך תחזוקה ולעיתים אף תיקון רהיטים העיקר אילו מעץ מלא, כיוון שלעתים מצטברים נזקים מעצם השימוש בהם.

עצ-בעות מתמחים בתיקון רהיטים מעץ מלא, והשבתם לשימוש בבית הלקוח או בסדנת הבית שלנו. לקבלת שירות מהיר מקצועי ואדיב צרו קשר בטלפון - 058-433-1994.

תיקון רהיטים מעץ מלא - תקלות נפוצות

כאשר מדובר ברהיטים מעץ מלא הרי שבכל מקום בו ישנו חיבור בין אלמנטים שונים של הרהיט יתכן שלאחר שימוש מתמשך תחול התרופפות של החיבורים. למשל החיבורים של רגלי הרהיטים כגון שולחנות, כיסאות, כורסאות וכדומה.

לאחר זמן, גם כאשר השימוש הוא נכון מתחילים החיבורים להתרופף ונוצר הצורך להזמין איש מקצוע אשר מתמחה בתיקון רהיטים מעץ מלא. כאן המקום להדגיש, כי חשוב לא להזניח את הטיפול ברהיט הפגום, משום שהמשך השימוש עלול לגרור מצב של החמרה עד להוצאת הרהיט מכלל שימוש, ולעיתים, ידרוש ממי שמבצע תיקון רהיטים מעץ מלא ליצור חלק חדש ולהתאימו לקיים. זהו כמובן תהליך מורכב יותר. לאור זאת, מיד כאשר מתעוררת הבעיה צרו קשר עם הנדימן מקצועי.

תקלה נפוצה נוספת, הינה פגיעה בגימור של המשטח העליון של רהיטי עץ מלא. פגיעת חום או נוזלים במשטח עליון של שולחן, בר, או מדפים עשויים עץ מלא עלולה לגרום להשחתת ציפוי הלקה ובמקרה של חום קיצוני אף חריכה של פני המשטח. גם במקרה זה, ההמלצה הינה לפנות בהקדם למי שמיומן בתיקון רהיטים מעץ מלא על מנת למנוע נזק מצטבר והחרפת המצב.

הנדימן עצ-בעות מתמחה בתיקון רהיטים מעץ מלא ושאר סוגי העץ על ידי תהליכי חידוש ושיפוץ הכוללים יצירת חיזוקים וחידושי צבע והכנת חלקים חלופיים והחלפת השבורים בעת הצורך. אל תחכו שהרהיט ישבר או ייצא מכלל שימוש.

פנו אלינו להנדימן עצ-בעות ונשמח להעניק לכם את השירות המקצועי, המהיר, והטוב ביותר. טלפון - 058-433-1994.