שדרוג מטבחים קיימים | טריקה שקטה

הנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע שדרוג מטבחים קיימים, התקנת טריקה שקטה בצירי הדלתות, מסילות מגירות ופרזול נע. אנו מבצעים את ההתאמות הנחוצות בארונות מטבח ומגירות לשדרוג מטבח קיים על ידי החלפת צירים ומסילות מקוריים לצירים, מסילות ופרזול טריקה שקטה. לפרטים והצעות מחיר צרו קשר בטלפון: 058-4331994 נשמח לעמוד לשירותכם.

לצפייה בסרטון הדגמה לשדרוג מטבח קיים והתקנת מכלולים טריקה שקטה לחץ כאן

שדרוג מטבח קיים, התקנת צירים ומסילות טריקה שקטה

 

הנדימן עצ-בעות מומחים בשדרוג מטבחים קיימים. נשמח להגיש לכם הצעת מחיר להתקנת טריקה שקטה שתאפשר גם לכם להימנע מהחלפת המטבח כולו אך יחד עם זאת ליהנות ממגוון חידושים בתחום הפרזול לארונות המטבח, הבית והמשרד. לקבלת פרטים נוספים ובדיקת האפשרות לביצוע שדרוג מטבח קיים בביתכם או במשרדכם צרו עמנו קשר בטלפון: 058-433-1994 או דרך צור קשר באתר.

 

שימו לב שכל האמור נכון לגבי מטבחים ביתיים וכן מטבחים ופינות אוכל במשרדים וכן בארונות הבית ובמשרד.

 

מצבים בהם מומלץ לבצע שדרוג מטבחים קיימים והתקנת טריקה שקטה

 

חשוב לציין כי באופן כללי אנו, הנדימן מטבחים עצ-בעות מתמחים במתן פתרונות והתאמה לצורך שדרוג מטבחים קיימים, התקנת טריקה שקטה והחלפת פרזול ומגירות גם במקרים מורכבים כאשר יש לערוך שינויים משמעותיים לצורך התארגנות מחדש בחלל המטבח. לכן הדוגמאות שיתוארו לפניכם, מצביעות באופן כללי בלבד על מצבים בהם ניתן לשמור את המטבח או הארונות הקיימים בבית או במשרד ולהחליף אלמנטים בפירזול על מנת לשדרג באופן משמעותי את נוחות השימוש בארון.

 

שדרוג מטבח קיים איכותי וישן

 

שדרוג מטבחים קיימים ישנים רבים מתבצע כאשר המטבח עצמו, דלתות, מגרות והמראה החיצוני, שמור ומצוי במצב טוב. הדבר בולט בעיקר במטבחים איכותיים יוקרתיים ישנים (לעיתים בני עשרות שנים) שיוצרו מעץ מלא מחומרים איכותיים בלבד. בשל כך נשמרים המטבחים במצב טוב בעיקר כלפי חוץ והחלקים היחידים שמתבלים או מאבדים מאיכותם הם החלקים הנעים בפרזול.

אחת הדרכים לשדרג מטבח קיים שכזה הוא על ידי החלפת מכלולי הפרזול שלו בחדשים. לרוב נשתמש במכלולי טריקה שקטה.

לעיתים ניתן לבצע שדרוג מטבח קיים על ידי החלפת יחידת פינה קרוסלה ביחידת פינה מג`יק קורנר המהווה שדרוג משמעותי למטבח ישן. הנדימן  עצ-בעות  ישמח להגיש לכם הצעת מחיר כוללת לשדרוג מלא של המטבח שלכם.

 

שדרוג מטבחים קיימים על ידי החלפת מגירות למגירות טריקה שקטה

 

בכל מטבח קיימות מגירות ואם המטבח ישן אז המגרות אינן נעות על מסילות טריקה שקטה. גם במטבח המשרד ובטח במטבח הבית תמיד מצויות מגירות. לעיתים רבות ולעיתים רק שתיים. במקרים רבים המטבח שמור ומתאים לצורכי הבית או המשרד ולכאורה אין צורך בשדרוג המטבח הקיים.

אחת התקלות הנפוצות במגירות המטבח היא תקלה הקשורה למסילות עליהן נעות המגירות. מסילות אלה ניתנות להחלפה אולם כאשר מתבצע תיקון החלפה אנו נמליץ לכם להחליף למסילות טריקה שקטה שמשפרות באופן משמעותי את נוחות המשתמש.

אנו בהנדימן עצ-בעות, מאפשרים לכם, על ידי שדרוג מטבח קיים, להמשיך ולהשתמש במטבח הקיים לו אתם רגילים בתוספת נוחיות משמעותית. שדרוג מטבח קיים במשרד או בבית והתקנת מכלולי טריקה שקטה מאפשר לכם סגירה של מגירה או דלת ארון מטבח בנגיעה קלה בלבד. יתרון משמעותי כאשר משתמשים במטבח ויד אחת תפוסה עם מה שהוצאנו מהארון.

 

פנו אלינו לייעוץ, פרטים נוספים. ולבדיקת האפשרות לביצוע שדרוג מטבח קיים בביתכם והתקנת פרזול טריקה שקטה. הנדימן עצ-בעות מתמחים בפתרונות יצירתיים וביצוע התאמות ושדרוג מטבחים קיימים. צרו עמנו קשר בטלפון: 058-433-1994 או דרך צור קשר באתר.