מג`יק קורנר התקנה ותיקון - החלפת קרוסלה למטבח

עצ-בעות מתמחים בהתאמה, הרכבה ותיקון של מג`יק קורנר במטבח והחלפת קרוסלה פינתית קיימת במטבח במג`יק קורנר כולל החלפת דלת. פנו אלינו בטלפון 058-433-1994 לתיאום פגישת ייעוץ לשדרוג משמעותי של המטבח וייעול השימוש בארון הפינתי.

לצפייה בוידיאו הדגמה לחצו כאן

מג`יק קורנר התקנה ותיקון - החלפת קרוסלה

הנדימן, עצ-בעות מתמחים בביצוע תיקון או התקנת מג`יק קורנר - הפתרון המושלם לארון בפינת המטבח. החלפת קרוסלה קיימת במג`יק קורנר והתקנת מג`יק קורנר גם כאשר יש צורך בהחלפת דלת והתאמתה. אנו מחליפים מג`יק קורנר ישנה בחדשה במידת הצורך. פנו אלינו  בטלפון - 058-433-1994 ונציג עצ-בעות ישמח לעמוד לרשותכם לייעוץ, הערכה והצעת מחיר.

 

התקנת מג`יק קורנר במקום מדפים

ברבים מהמטבחים כיום, ארונות המטבח התחתונים (לעתים גם העליונים), משתרעים על שני קירות בצורת - L - כך שקיימת בהם פינה שלרוב קשה מאוד לנצלה לאחסון ושימוש יומיומי.

בעבר, היה נהוג להשאיר פינה זאת עם מדפים, אולם בגלל מבנה הארון קיימות פינות בארון שהגישה אליהם קשה עד בלתי אפשרית כמעט, כך שגם אם אוחסנו בו כלים או מזון, לא היה ניתן להגיע אליהם לשמוש יומיומי מידי. החלל הפינתי בארון המטבח התחתון (גם בעליון לעתים), נותר למעשה לא מנוצל. נציג עצ-בעות יבצע עבורכם התקנת מג`יק קורנר שהינו מתקן המהווה את הפתרון היעיל ביותר. מג`יק קורנר מאפשר לכם, שימוש יומיומי נוח בחלל הארון הפינתי והופך את החלל הפינתי לשימושי עם גישה נוחה לכל מטרות האחסון  במטבח.

 

התקנת מג`יק קורנר במקום קרוסלה

במטבחים יותר חדשים, נהגו בעבר ואף כיום, להתקין ביחידת הפינה התחתונה של ארון המטבח, מדפים עגולים על ציר, שניתן לסובבם כך שיהיה אפשר להגיע בקלות יחסית לכל צדדי המדף. מדפים עגולים אלה המורכבים על ציר קרויים "קרוסלה". הקרוסלה שיפרה משמעותית את ייעול השימוש בארון הפינתי של המטבח, אולם לקרוסלה חיסרון משמעותי, הנובע מכך שמדפי הקרוסלה עגולים וחלל הארון לרוב יהיה זוויתי (כמעט רבוע). במצב זה נוצרים חללים בין המדפים לקיר הפנימי של הארון כך שמצד אחד קיים בזבוז רב של מקום אחסון ובנוסף סיבוב הקרוסלה, בהרבה מקרים, גורם  למוצרי מזון או כלים המאוחסנים על מדפי הקרוסלה ליפול בחלקו העמוק של הארון ולהיתקע ו/או לתקוע את הקרוסלה. ברבים מהמקרים השימוש בקרוסלה נפסק ופשוט משתמשים במדפים ומכאן שהפסד מקום האחסון הוא כפול. זאת הסיבה שבאחרונה משתמשים הרבה פחות בקרוסלה ובמטבחים קיימים מומלץ מאוד להחליף את הקרוסלה במג`יק קורנר שיעילותו רבה יותר משמעותית.

 

התקנת מג`יק קורנר והחלפת דלת ארון פינתית

במרבית ארונות המטבח הפינתיים ללא קשר אם מותקנת שם קרוסלה או שהושארו עם מדפים נייחים תותקן דלת המורכבת מפנל כפול כך שהדלת אמנם נפתחת לצד אחד אך היא סוגרת את הפתח הזוויתי של הפינה. על דלת כזאת לא ניתן להרכיב מג`יק קורנר. ההנדימן של עצ-בעות שיגיע אליכם יבדוק ויעריך את האפשרות להחליף דלת זאת בדלת כנף שתאפשר התאמה והתקנה של מג`יק קורנר גם בארון מטבח פינתי תחתון שיש צורך להחליף בו את הדלת.

 

מג`יק קורנר הפתרון המושלם לייעול השימוש בארונות המטבח פינתיים

במטבחים חדשים כיום, כמעט לא ניתן למצוא ארון מטבח פינתי, ללא מג`יק קורנר. וזהו כמעט תמיד הפתרון המומלץ ביותר לארון מטבח פינתי. יעילות האחסון וכן נוחיות השימוש בחלל הארון הפינתי כאשר מותקן בו מג`יק קורנר הופך ארון זה מארון חסר שימוש לעוד יחידת אחסון לשימוש יומיומי נוח וזמין.

 

אם גם בביתכם מצוי ארון מטבח פינתי אפילו חדש יחסית, אך כזה שלא הותקן בו מג`יק קורנר מומלץ ביותר ליצור קשר עם עצ-בעות ואנו נהפוך שטח אחסון "מת" ליחידת אחסון נוחה ושימושית לכל מטרה. לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני חינם והזמנת נציג עצ-בעות אליכם צרו קשר בטלפון - 058-433-1994. אנו נשמח להגיע אליכם ולהעניק לכם שירות אדיב מכל הלב.