הכנה למדיח כלים | התקנת מדיח כלים

ביצוע הכנה למדיח כלים על ידי הנדימן מטבחים עצ-בעות. אנו מתמחים בהכנת תשתית להתקנת מדיח כלים במטבח קיים כולל המרת ארון מטבח בנישה. חיתוך ארון מטבח למדיח. פתיחה מיוחדת של ארון מטבח ויצירת נישה מותאמת למדיח כולל הכנת תשתית וגימור. לפרטים נוספים טלפון 058-4331994

הכנה למדיח כלים כולל הכנת תשתית להתקנת מדיח כלים

ביצוע הכנה למדיח כלים על ידי הנדימן מטבחים עצ-בעות. אנו מתמחים בהכנת תשתית להתקנת מדיח כלים במטבח קיים כולל המרת ארון מטבח בנישה. חיתוך ארון מטבח למדיח. פתיחה מיוחדת של ארון מטבח ויצירת נישה מותאמת למדיח כולל הכנת תשתית למדיח וגימור. לפרטים נוספים הצעות מחיר וקביעת מועד

פנו לטלפון - 058-4331994

המרת ארון מטבח למדיח והכנה למדיח כלים

הנדימן עצ-בעות מספקים לכם מענה כולל לביצוע הכנה למדיח כלים כאשר יש צורך בהפיכת ארון מטבח לנישה למדיח. אנו מבצעים הן פתיחה מיוחדת עבור מדיח בהתאם למיקום שתבחרו. לאחר חיתוך ארון מטבח למדיח שבחרתם נבצע את כל עבודות ההכנה למדיח כלים. הכנה שתאפשר התקנת מדיח כלים דומה לזאת אשר מתבצעת במטבחים חדשי, כאשר המטבח מתוכנן מראש עם מקום למדיח.

תהליך הכנה למדיח כלים לפני התקנת מדיח כלים

תהליך ההכנה למדיח כלים כאשר במטבח קיים ארון מטבח ויש להמירו לנישה, מורכב משני שלבים עיקריים. השלב הראשון הוא חיתוך ארון מטבח ויצירת פתיחה מיוחדת עבור מדיח שתאפשר את הכנסתו למקומו המיועד תוך שמירה מירבית על מראה המטבח.

השלב השני בהכנה למדיח כלים הוא יצירת גישה והכנת חיבור לתשתית המים והשופכין.

הנדימן מטבחים עצ-בעות מבצעים עבורכם הכנה למדיח כלים הכוללת את החיבורים הנחוצים למערכת המים הולכה ופינוי.

שלב ראשון של הכנה למדיח כלים המרת ארון מטבח לנישה

הפיכת ארון מטבח לנישה של מדיח יכולה להיות מורכבת. חיתוך ארון מטבח למדיח, דורש מיומנות שתאפשר שמירה על חלקי הארון של המטבח הסובבים את הנישה המיועדת לקליטת המדיח. יש צורך לבצע את ההתאמות שימנעו פגיעה בחלקי ארון המטבח שאמורים להמשיך ולשרת אתכם הן במבנה הפנימי והן בחלק החיצוני.

ש לזכור שארון מטבח אינו יושב ישירות על רצפת המטבח אלה מורם על מדף בסיס שעליו יושב כל ארון המטבח. יש צורך בחיתוך מדף הבסיס כך שהמדיח יוכל לעמוד על רצפת המטבח. בתהליך זה במרבית המקרים יש להתאים גם שינויים בדלתות המטבח וכן במבנה המידוף הפנימי של ארון המטבח.

תהליך זה יכול להיות מורכב כאשר מדובר במטבחים קיימים שאינם מותאמים למדיח ויש לבצע התאמות לקראת מדיח חדש. גם כאשר יש במטבח מדיח ויש להעבירו למקום חדש נדרשת התאמה והכנה מלאה לאחר ביצועה פתיחת נישה חדשה למדיח.

נציין כי ניתן לבצעה התאמות והכנה למדיח שונה מזה הקיים ללא שינוי מיקומו. למשל הפיכת נישה רחבה למדיח לנישה למדיח כלים צר או להיפך.

שלב שני בהכנה למדיח כלים - תשתיות

הנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת שיתאפשר לבצע התקנת מדיח כלים. שירותי הנדימן מטבחים כוללים את ההתאמות בתחומים הבאים:

- במידת הצורך הכנת חיבור למקור מים מתחת לכיור (כולל התקנת ברז). פתיחה והכנת מעבר לצינורות כניסת מים למדיח.

- יצירת מעברים לצינורות הניקוז של המדיח. התקנת נקודת התחברות לסיפון הכיור או לנקודת ניקוז חלופית בהתאם למנה המטבח.

- יצירת גישה למקור כוח שתאפשר חיבור מדיח הכלים לחשמל.

רק לאחר ביצוע כל שלבי ההכנה למדיח כלים ניתן לבצע התקנת מדיח כלים כראוי.

הנדימן מטבחים עצ-בעות - שירותי הנדימן הכוללים את כל עבודות ההכנה למדיח כלים כולל הפיכת ארון מטבח לנישה למדיח. לבירור פרטים נוספים הצעות מחיר וקביעת מועד ביצוע

פנו לטלפון - 058-4331994 או בצור  קשר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנושא הכנה למדיח כלים.