תיקון ספה שוקעת | תיקון ספה שקועה

שירות תיקון ספות של הנדימן עצ-בעות. אנו מתמחים בתיקון ספה שקועה בבית הלקוח, כולל תיקון או שיפוץ המבנה. החלפה או תיקון מנגנון תמיכת ישיבה המורכב מרצועות, קפיצים ספירלים, קפיצי נחש וכו`.

לבירורים והזמנת תיקון ספה שוקעת התקשרו  058-433-1994

תיקון ספה שוקעת - תיקון כורסאות וספות סלון

שירות תיקוני ספות בבית הלקוח - תיקון ספה שקועה

תיקון ספה שוקעת - הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון ספה שקועה בבית הלקוח. אנו מבצעים תיקונים למבנה הספה (שבר או סדק), החלפת רצועות אלסטיות, החלפת קפיצים וכו`. אל תתנו לתקלה להחמיר. פנו אלינו בהקדם להצעות מחיר, והזמנת תיקון ספות שקעות אצלכם.

 

התקשרו 058-433-1994 או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ואנו נשוב אליכם בהקדם.
אנו איננו מטפלים בריפוד!

 

לא כל שקיעה בספה מצדיקה את החלפה לחדשה תנו לנו הזדמנות לתקן ספה שקועה ותוכלו להמשיך וליהנות ממנה עוד זמן רב

תקלות אופייניות המצדיקות תיקון ספה שוקעת.

חשוב להדגיש כי מרבית התקלות הגורמות לספה לשקוע יכולות להתרחש כתוצאה מבלאי טבעי של שימוש ארוך שנים. אולם לעיתים בעקבות הפעלת לחץ או כוח, לא מתאים על הספה, הספה שוקעת כתוצאה ממספר תקלות אפשרויות.

יש לשים לב כי פעמים רבות, לא נראה על פניו, שהספה שקועה. רק כאשר יושבים עליה חשים בשקיעה מוגזמת. מתעוררת חוסר נוחות בולטת בשימוש ממושך, בשל העיוות שנוצר בזוויות הישיבה שתוכננו על ידי מעצב הספה.

במקרים מסוימים, ניתן לחוש בשינוי פתאומי, אשר מתלווה אליו אפילו רעש כלשהו, שלאחריו נשארת הספה שקועה ולא ממש נוח לשבת בה. זאת תקלה אשר נגרמת בשל כשל נשיאה בעומס, אם בשל עייפות החומר ואם בשל עומס יתר פתאומי.

בכל מקרה המלצתנו היא כי ברגע שאתם חשים שיש שקיעה תפנו אלינו בהקדם. ניסיוננו רב השנים מוכיח כי חומרת הנזק וגובה עלות תיקון ספה שוקעת, מושפע ישירות ממשך הזמן בו המשיכו להשתמש בכורסה לאחר שיצאה מאיזון והיא שקועה גם למראית עין.

תקלות ותיקון ספה שקועה

רצועות אלסטיות שהתייבשו התבלו או נקרעו, גורמות לשקיעת ספה

בכל ספה כמעט קיים מנגנון בסיס גמיש שעליו יושב הריפוד, והוא מיועד לשאת את מרבית המשקל של המשתמשים בספה. על מנת ליצור חלוקת משקל נכונה ולאפשר גמישות ואלסטיות` שהם הבסיס ליצירת רכות ונוחות בשימוש. מתכנני הספה קבעו מספר משתנה של רצועות אלסטיות בהתאם לחישובי עומס סטנדרטיים. בלאי טבעי צפוי גם אם לא נעשה שימוש חריג בספה, על ידי קפיצות ילדים, ישיבה או נפילה פתאומית וכו`. הבלאי יכול להיות של הרצועה עצמה. התנתקות מנקודת החיבור שלה או כל סיבה אחרת שגורמת לשינוי במיקום או באורך הרצועה.

זהו מצב קלסי שבו מומלץ להיעזר במי שמתמחה בתיקון ספה ששקעה בלי צורך להחליף את הריפוד עצמו. אנו נחליף את הרצועות האלסטיות מבלי לפגוע במבנה הספה עצמו או המראה הכללי.

קפיצים שבורים או מנותקים מהתושבת שלהם גורמים לשקיעה

יש שני סוגי מנגנוני תמיכה קפיציים למושב הספה. קפיצים ספירליים וקפיץ נחש. בשני המקרים יכולה עם שנים של שימוש, לחול התרופפות בחיבורים ואפילו שבר של אחד או יותר קפיצים. גם במצב זה המשתמש בספה יחוש מייד שקיעה מוגזמת ולא מאוזנת. לא תמיד ניתן לראות שיש עיוות במושב הספה אך כאשר מתיישבים חשים מיד בהבדל בין הצד התקין של הספה לצד הפגום.

אנו בהנדימן עצ-בעות בעלי ניסיון בהחלפה ותיקון קפיצים של מושבי ספה להחזרת האיזון למושב הספה באופן שבו תוכלו להמשיך וליהנות מישיבה רכה ונוחה.

שבר או סדק במבנה הספה

כמעט לכל ספה יש מבנה עשוי עץ או מתכת עם עץ, אשר משמשים כבסיס לריפוד. גם בספות האיכותיות ביותר, יכול להתרחש סדק או שבר באחד או יותר מחלקי המבנה, כתוצאה מבלאי טבעי או שימוש לא נכון. למשל שימוש בספה בתור טרמפולינת ילדים... אחד מבני הבית סובל מעודף משקל או ממוגבלות תנועה ותוך איבוד שליטה הוא מתיישב בספה בעצמה שעלולה לערער חיבורים או אפילו לסדוק או לשבור את מסגרת העץ. התרופפות שכזאת עלולה לגרום לשקיעת הספה בצד אחד. שקיעה אשר תלך ותחריף, אם לא תתוקן.

כאשר מדובר במבנה ספה מעץ אנו בהנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע תיקון השקיעה בספה באמצעות חיזוק, שיחזור או החלפה של החלק מהעץ הפגום אשר גרם לשקיעה. לעיתים לצורך תיקון אנו משחזרים ויוצרים באופן מיוחד חלק שבור ומתקינים ומחזקים אותו במקום החלק השבור.

להנדימן עצ-בעות ניסיון רב גם בעבודות מסגרות (כולל ריתוך), כך שאם מדובר במסגרת בסיס ממתכת שנפגמה וכתוצאה מכך נוצרה השקיעה. אנו ערוכים לתת מענה מושלם גם לתיקון ספה שקועה שהמבנה שלה משולב או כולו ממתכת.

לתיקון ספה שוקעת פנו אלינו בהנדימן עצ-בעות. אנו מתמחים בתיקון ספה שקועה בבית הלקוח. אנו מבצעים תיקונים למבנה הספה (שבר או סדק), החלפת רצועות אלסטיות, החלפת קפיצים וכו`. אל תתנו לתקלה להחמיר.

אנו איננו מטפלים בריפוד!

להצעות מחיר, והזמנת תיקון ספות ששקעו אצלכם התקשרו אלינו בטלפון -  058-433-1994 או מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ואנו נשוב אליכם בהקדם.