תיקון מטבח ששקע | תיקון שיש ששקע

הנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע תיקון שיש ששקע, תיקון ארונות מטבח כולל הרמת שיש מטבח כאשר יש שקיעה באזור הכיור או מעל ארון אחר. הנדימן מטבחים מציעים לכם את כל תיקוני המטבח בקריאה אחת. לבירור פרטים וקבלת הצעות מחיר פנו אלינו בטלפון- 058-4331994. נשמח לעמוד לשירותכם.

לצפייה בסרטון הדגמה להרמת שיש ששקע לחץ כאן

הרמת שיש ששקע ותיקון ארונות מטבח

תיקון מטבח ששקע

הרמת שיש ששקע ותיקון ארונות מטבח מתחתיו

הנדימן עצ-בעות מציעים לכם שירות מלא לתיקון ארונות מטבח ויישור שיש ששקע באזור הכיור או מעל ארון מטבח רחב אחר. אנו מתמחים במתן פתרונות יצירתיים ומענה למצבים מורכבים. כאשר יש לבצע תיקון נסתר ללא פגיעה בחזית ארונות המטבח, על מנת להחזיר את השיש למקומו המקורי לפני השקיעה. לבירורים וקבלת הצעות מחיר צרו עמנו קשר בטלפון - 058-4331994.

מצבים שבהם יש לבצע תיקון ארונות מטבח להרמת שיש

חשוב לציין כי ללא קשר לסיבה שבגללה מתרחשת שקיעה או עיוות של מיקום השיש או כל תקלה אחרת בארון המטבח. ההמלצה היא להחזיר את השיש למיקום המקורי בהקדם האפשרי, על מנת למנוע המשך קריסה ובשלב מאוחר יותר גרימת סדק או שבר מלא של השיש. כאשר מדובר באזור שליד הכיור במקרים רבים ממוקם חיבור בין שני חלקי השיש באזור הכיור ואז אמנם לא יגרם סדק או שבר אך החיבור המקורי של השיש עלול להינזק.

אנו בהנדימן עצ-בעות מבקשים להדגיש כי באופן כללי, מיד כאשר אתם מזהים תקלה כל שהיא גם בדלתות, מגרות או כל מפרט אחר בארונות המטבח אנו מציעים לזמן תיקון ארונות מטבח מיידית. אופיין המשותף של מרבית התקלות הוא שהן מחמירות עם הזמן והשימוש. לכן טיפול מוקדם מונע החרפת התקלה וצורך בהשקעה משמעותית לביצוע התיקון והחזרת המטבח לקדמותו.

גורמים אפשריים לשקיעת שיש במטבח

השקיעה של ארון מטבח יכולה להתרחש לעיתים בשל תזוזה ברצפת הבית או בשל פגיעה מכנית כל שהיא בארון המטבח שעליו יושב השיש. במקרים אחרים יחידת ארון מטבח מתחת לכיור (כפי שנראה בסרטון ההדגמה) הנה רחבה במיוחד. לעיתים בתהליך תכנון ובניית יחידות ארון מטבח, לא מתבצעים חישובי עומסים נכונים או שבחירת עובי השיש אינו מתחשב ברוחב המפתח.

אשר קיים מפתח רחב באופן משמעותי. יש לדאוג לתמיכה מתאימה אשר תתמוך לא רק במשקל השיש אשר צפוי להיות מונח ולשבת על ארון המטבח. יש לקחת בחשבון גם משקלים נוספים ראשית משקל כיור כאשר הוא מלא במים (כ-10 עד 20 ק"ג) ובנוסף משקלים כגון מצרכים, סירים כבדים או משקל אדם אשר נשען על השיש

תהליך תיקון ארונות מטבח בשקיעת שיש

כאשר קיים כאמור, מפתח כה גדול, יש לדאוג ולהוסיף תמיכה הולמת לנשיאת משקלים אלה בעת הרכבת ארון המטבח. במידה והדבר לא בוצע וחלה קריסה של השיש.יש לבצע תיקון בשני שלבים.

שלב ראשון הרמת שיש ששקע

בשלב זה יש לפרק חלק ממרכיבי הארון על מנת להשיג שתי מטרות. ראשית לאפשר את תהליך הרמת השיש חזרה למיקומו המקורי (על ידי דייסה כלפי מעלה בדרך כלל). שנית יש צורך ליצור מרחב גישה הן לביצועה ההרמה של השיש, והן לאפשר גישה לצורך התקנת תמיכה נוספת למניעת קריסה עתידית של השיש.

שלב שני תכנון והרכבת תוספת תמיכה לשיש ששקע

במרבית המקרים ניתן לתכנן מראש את אלמנט התמיכה ולהגיע לשלב הביצוע מוכנים כך שאין צורך בהשהייה בין השלבים ומיד לאחר יצירת הגישה והרמת השיש ניתן להתקין את התמיכה הנוספת אשר אמורה להית נסתרת על מנת לא לפגוע בעיצוב המקורי של המטבח. במקרה שלפניכם ניתן לראות יצירת תמיכה שיש לעגן לכל הצדדים על מנת למנוע הישנות הקריסה. אך חשוב לזכור כי כל מקרה ייחודי וגדורש התאמת פתרון בהתאם למבנה המטבח ומידותיו.

סגירת הפתח, השבה למצב המקורי

לאחר שהתמיכה חוברה, יש לסגור ולהחזיר פנלים שהוסרו למקומם. להכניס מגירות או דלתות למקומן וכמובן לבדוק כיווניים של צירי דלתות ומגירות על מנת לוודא שכל חלקי המטבח חזרו למיקומם המקורי בדומה למצב לפני ביצוע תהליך מורכב זה של תיקון ארונות מטבח ושיש.

הנדימן עצ-בעות תיקון ארונות מטבח והרמת שיש ששקע. אנו מספקים פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים בהם יש צורך לערוך תיקון על מנת למנוע החמרה בתקלה או צורך בהוצאה גדולה להחלפת מטבח או חלק ממנו. לבירורים וקבלת הצעות מחיר צרו עמנו קשר בטלפון - 058-4331994.