תיקון ארונות מטבח

תיקון ארונות מטבח - עצ-בעות מתמחים בתיקון ארונות מטבח, החלפת צירים, ידיות ועוד, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 058-433-1994 (עופר) ונשמח לתת פרטים נוספים.

אם העץ התפרק כתוצאה משחיקה, והציר יצא מהדלת או מהבסיס לנו יש דרך חדשה לתיקון הארון.
תיקון צירים בדלתות לארון מטבח וארון בגדים, ללא צורך בקידוח מחדש.

לצפייה בסרטון הדגמה לחץ כאן

תיקון ארונות מטבח

לא כל תקלה בארון המטבח מחייבת החלפתו של הארון או החלפתו של ארון המטבח הישן  בחדש. במקרים רבים ניתן לבצע תיקון ארונות מטבח בצורה שתחזיר להם את צורתם המקורית. צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם

תדירות השימוש במטבח הבית ובארונות המטבח, עולים על כל שימוש אחר בבית לאין שיעור, דלתות הארון  במטבח נפתחת כ-850 פעמים בשנה ודלתות מסוימות בארון המטבח יכולות להגיע גם לעלות על מספר זה באופן משמעותי (למשל הדלתות של הארון מתחת לכיור היכן שניצב פח האשפה).

המטבח ברוב הבתים מהווה את מרכז החיים של בני הבית ומכאן שאנו מתפעלים את המטבח החל משעות הבוקר המוקדמות, לשתות קפה ולאכול ארוחת בוקר, דרך ארוחת צהרים וכלה בארוחת ערב, השימוש היומיומי במטבח נעשה על ידי רוב חברי הבית, ולכן ברוב הבתים הבלאי בארונות המטבח הוא הגדול ביותר מבין רהיטי הבית והצורך בתיקון ארונות מטבח הנו התכוף ביותר.

כאשר מדובר בבתים של משפחות שבהן ילדים קטנים, תדירות השימוש בדלתות של ארונות המטבח עולה לאין שיעור מאחר ואנו מודעים לחיבה היתרה של הילדים, לשחק עם דלתות ארונות המטבח גם ללא צורך וגם להישען עליהן. דבר זה גורם ללחץ מוגזם על דלתות הארונות ויכול לגרום גם לשבירה ממש וניתוק הדלת מהארון. כמובן שבמקרה כזה עליכם ליצוא קשר עם עצ-בעות אשר מתמחים בתיקון ארונות מטבח.

התקלות האופייניות במטבח שכאשר הן מופיעות מומלץ להזמין את עצ-בעות וחלק מהפתרונות לתיקון ארונות מטבח המבוצעים על ידנו.

1.  צירים רופפים או שבורים - התיקון הוא חיזוק או החלפה.

2.  צירים שנחלצו ממקומם  - בניית חורים לצירים חדשים לחיזוק הדלת או החלפת המיקום הקיים.

3.  ציפוי פורמייקה שנפרד מהעץ ומתקלף -  תיקון על ידי הדבקה מחדש.

4.  ידיות רופפות או שבורות - חיזוק או החלפת ידיות (מהלך אשר מעניק מראה חדש למטבח).

5.  דלתות שאינן נסגרות כראוי או עולות זו על זו - אנו נבצע איזון ויישור של דלתות ארונות המטבח.

6.  מגירות שאינן נעות על מסילותיהן ונתקעות - התיקון הנו חיזוק או החלפת מסילות למגירות המטבח.

7.  מדפים שנפלו ממקומם או צורך במדפים נוספים - תיקון, החלפה והוספת מדפים לארונות מטבח הקיימים.

8.  בוכנות ומנגנוני קלפה שאינם פועלים כראוי  - החלפת בוכנות במנגנוני הקלפה.

כיום הפירזול בארונות המטבח נעשה באמצעות צירים ומנגנונים מורכבים ביותר. חלקם מופעלים מכנית על ידי בוכנות וקפיצים אך שי כיום מנגנוני סגירה ופתיחה של מכלול דלתות ומגירות המטבח המופעלים חשמלית ולעיתים מנגנונים אלה משולבים גם במערכת "בית חכם".  בכל מקרה שהפירזול הוא מקור הבעיה מומלץ לפנות לעצ-בעות לשם טיפול ותיקון התקלה.

תיקון ארונות מטבח מאפשר לנו לשמור על ארונות המטבח שהתרגלנו אליהם ומונעים את הצורך בהחלפת המטבח האהוב עלינו בחדש.

לפניכם דוגמה מפורטת לתקלה בצירים של דלתות המטבח, איתורה ודרכי טיפול אפשריות על מנת להימנע מהצורך במטבח חדש.
אחד המקומות הרגישים ביותר בארון מטבח הוא ציר הדלת, דלת מטבח שכאמור נפתחת כ- 850 פעם בשנה, דבר הגורם לבלאי מאוד גדול ! כעבור 5-6 שנים או יותר (תלוי באיכות הציר) הצירים מתחילים להתפרק והדלת עצמה מתפרקת, העץ מתיישן ומתנפח ואז הדלת יוצאת ממקומה ולא נסגרת כמו שצריך.

הפתרונות:

בחלק מהמקרים ניתן להחליף את הציר בלבד לציר חדש ואז רוב הבעיות לדלת זו נפתרות.
בחלק מהמקרים אזור הציר בדלת נרקב לגמרי ולא ניתן להרכיב ציר חדש במקום בו הציר נמצא.
רוב הלקוחות חושבים כי במקרה זה יש לזרוק את הארון או להחליף  את הדלת, אך לא כך המקרה.
ברוב הגדול של המצבים ניתן למקם מחדש את הציר מעל למיקום הציר הקיים או מתחתיו ובכך ניתן להציל את הדלת.
אחד הסיבות העיקריות לתקלות בציר דלת לארון מטבח היא סירים ששמים בתוך הארון ושמונעים מדלת המטבח מלהיסגר ובכך משאירים את דלת המטבח פתוחה מעט. דבר זה יוצר עומס על הציר ובכך מגדיל את השחיקה שלו.

דוגמא לתיקון דלתות מטבח על ידי החלפת מיקום ציר בדלת מטבח

סרט הדגמה להחלפת מיקום ציר בתיקון דלתות מטבח

בסרט ההדגמה שלמטה ניתן לראות איך אנו מבצעים החלפת מיקום ציר בדלת של ארון מטבח. הנדימן נגרות מיומנים בהחלפת מיקום צירי דלתות מטבח ודלתות ארונות שירות וארונות בגדים. בבכל מקר שאתם נתקלים בבעיה בצירי דלתות ארונות המטבח שלכם פנו אלינו בטלפון או דרך האתר ונשמח לפתור לכם את התקלות בארונות המטבח. צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם

במקרים מסוימים אם בשל בלאי כתוצאה משימוש ממושך או כתוצאה מהפעלת לחץ לא נכונה ועקירת ציר הדלת ממקומו יש לבצע החלפה של מיקום הציר הן על גבי הדלת והן בבסיסו בתוך הארון.

ראוי לציון שההכנה לתושבת הציר (החור העגול בו יושב הציר בדלת) מבוצעת אצל יצרני המטבחים בעזרת מכונות בעלות דיוק רב מאוד לעתים אפילו מכונות המופעלות בעזרת מחשב וזאת על מנת לוודא שלאחר שהדלת תורכב ניתן יהיה לסגור אותה במדויק על פי התכנית הכללית של המטבח.

כאשר הציר נעקר ממקומו לא ניתן ברוב המקרים להשיבו לאותו המקום וזאת בשל החומר ממנו עשויה הדלת. בשל כך עלינו לפרק את הדלת ממקומה ולהכין  מיקום חדש לציר בקרבת המיקום הקודם אך לא קרוב מדי על מנת לא לפגוע בחוזקה של הדלת. עובייה של הדלת דורש דיוק מרבי בקידוח התושבת החדשה שאם לא כן המקדח עלול לעבור לצידה השני של הדלת ולפגוע בציפוי החיצוני שלה.

שימו לב שגם מרבית הארונות בבית בנויים בצורה דומה. ארונות השירות באמבטיה, ארונות הבגדים וכו`. מכאן שאם אתם מגלים כי מסיבה זאת או אחרת חלה התרופפות באחיזתו של ציר באחת הדלתות של ארונות הבית אל תחכו והזמינו אותנו מיד לטיפול בעניין.

ציר אחד רופף עלול לגרום לדלת להיעקר ממקומה ולצורך במיקום מחדש של כל הצירים שלה. במקרי הצורך ניתן להזמין הוספה של ציר לדלתות שמשתמשים בהן מעל המתוכנן ואתם מגלים שהן חוזרות ומתקלקלות.

לא כל דלת שעומדת עקום מסיבה כזו או אחרת מחייבת אותנו לזרוק את הארון.  עצ-בעות ההנדימן שלך לבית ולמשרד מתמחה בתיקונים מסוג זה התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר לתיקון או החלפת מסילות למגרות, 058-433-1994.