הוספת ארון למטבח קיים

הנדימן עצ-בעות מבצעים הוספת ארון למטבח קיים בבית ובמשרד, תוך הקפדה על כל ההתאמות הנדרשות על מנת להגיע לרמת שילוב מושלמת של היחידה החדשה במטבח הקיים. לקבלת פרטים ותיאום הוספת ארון מטבח אצלכם צרו עמנו קשר בטלפון: 058-4331994 או דרך צור קשר.

 

לצפייה בסרט הדגמה להוספת ארון למטבח קיים לחץ כאן

שדרוג משמעותי על ידי הוספת ארון למטבח קיים

גם אתם יכולים להתקדם עם הוספת ארון למטבח קיים

הנדימן עצ-בעות מתמחים בשדרוג מטבחים על ידי הוספת ארון למטבח קיים, התוספת יכולה להיות במקום מדיח כלים, כתוספת לאי במטבח, שדרוג יחידה פינתית, תוספת ארון שירות ועוד. לשם בדיקת אפשרות ביצוע שדרוג המטבח בביתכם או במשרד לפרטים נוספים, ייעוץ והצעות מחיר צרו עמנו קשר

טלפון: 058-4331994 או דרך צור קשר.

הוספת ארון למטבח קיים מאפשרת לכם לבצע התאמות ושדרוגים במטבח ללא צורך בביצוע החלפה מלאה של המטבח. לעיתים המטבח במצב מצויין ואין כל צורך להחליפו רק להתאימו לצרכים המשתנים של המשתמשים במטבח זה הזמן לפנות להנדימן עצ-בעות. קיימים מקרים בהם חלקים מסוימים של ארון המטבח אינם בשימוש ועל ידי תכנון נכון, התאמה והוספת ארון מטבח מותאם, במקום חלל האחסון המבוזבז, משפרים את נוחות השימוש ומוסיפים חלל אחסון משמעותי.

דוגמאות להתאמות שיש לבצע לצורך הוספת ארון למטבח קיים

כמה נקודות משמעותיות בנושא התאמת יחידת תוספת לארון קיים. מובן מאליו כי ככל שקיימת התאמה רבה יותר בין יחידת התוספת לסביבה בה היא מותקנת. ההטמעה והשילוב הסופי מאפשרות שמירה על קווי העיצוב הקיים בחלל המטבח באופן מיטבי. אנו בעצ-בעות מקפידים על ביצוע ההתאמות באופן מושלם.

יש לציין, כי במקרים מסוימים הבחירה מראש, היא לבצע הוספת ארון למטבח קיים כך שיהיה יחידה נפרדת, גם מבחינה עיצובית. תוספת ארון שאינה תואמת אך משולבת עם המטבח הקיים.

התאמת גימור או צבע בתוספת ארון למטבח קיים

יש להתאים את הצבע או אופן הגימור החיצוני של יחידת הארון שמוסיפים כך שתתאים לגימור הארון הקיים.

תוספת ארון למטבח קיים ושמירה על מבנה קווי מתאר

תכנון היחידה כאשר מבצעים הוספת ארון למטבח קיים, צריך לקחת בחשבון הן את חלוקת דלתות, המטבח והן את גודלן של שאר הדלתות ומיקומן על מנת להגיע לאחידות במראה שתאפשר הטמעה של התוספת באופן המיטבי.

התאמה ושדרוג פרזול 

חשיבות רבה ניתן לייחס להתאמת ידיות דלתות ארון המטבח שאנו מוסיפים. לידיות של ארון המטבח תפקיד משמעותי במראה החיצוני של התוספת. גם צירי הדלת מחייבים התאמה, על אף שניתן להתאים צירים משודרגים בשלב זה (צירים טריקה שקטה).

החלוקה הפנימית של יחידת התוספת קצת פחות משמעותית מבחינת ההתאמה למטבח הקיים ולכן אנו בהנדימן מטבחים עצ-בעת מתאימים לצרכי הלקוח את המבנה הפנימי. למשל מדפים, מגרות, מתקן שליפה או כל אמצעי אחסון אשר יתאים לצרכיכם.

דוגמאות למצבים בהם מומלץ לבצע הוספת ארון למטבח קיים

הנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע תוספות למטבח בבית ובמשרד, אולם יש להדגיש כי בדוגמאות שיובאו להלן, יש לקחת בחשבון שהלקוח בחר מתוך שיקוליו שלא להחליף את המטבח כולו.

נדגיש כי אנו עם ניסיוננו הרב, מאפשרים לכם לקבל החלטה, כאשר עומדת בפניכם האפשרות לשמור על המטבח הקיים אך לשדרגו, ולהוסיף לו ארון שיאפשר לכם להמשיך וליהנות ממנו.

הוספת ארון במקום מדיח כלים - שילוב ארון והתאמתו. הפיכת נישה של מדיח כלים לארון מטבח. במקום מדיח כלים שלא נעשה בו שימוש או שהוצב במקום אחר בחלל המטבח.

החלפת יחידת מדפים - הפיכת יחידת מדפים בארון המטבח והתאמת יחידת מגירות נשלפות עם פרזול מתקדם, טריקה שקטה, מהווה שדרוג משמעותי בנוחות השימוש.

החלפת יחידת מגירות - שדרוג והחלפת יחידת מגירות שחלוקתן אינה נוחה. הסבה ליחידת מגירות חדשה עם חלוקה נוחה ופרזול חדש.

תוספת שטח אחסון באי מטבח - התאמה מחודשת של מבנה אי מטבח, אל צרכים עכשווים של דיירי הבית או המשרד.

ארון שירות למטבח - תוספת יחידת ארון בחלל המטבח. מחייבת ביצוע התאמות לשמירה על עיצוב המטבח הקיים.

הנדימן עצ-בעות מתמחים בשדרוג מטבחים על ידי הוספת ארון למטבח קיים, החלפת פרזול ישן בפרזול חדש, טריקה שקטה, מג`יק קורנר, מגירות נשלפות ועוד. לבירורים והצעות מחיר פנו אלינו

בטלפון: 058-4331994 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.