הפיכת נישה של מדיח לארון מטבח

הנדימן מטבחים עצ-בעות, מתמחים בהפיכת נישה של מדיח לארון מטבח וכן ביצוע תוספות, התאמות ותיקון ארונות מטבח וכל תיקוני הנגרות לבית ולמשרד. לפתרונות יצירתיים ולהתאמה ותיקון ארונות מטבח אצלכם

צרו עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994 נשמח לעזור

לצפיה בסרטון הדגמה - לחץ כאן

הפיכת נישה של מדיח לארון מטבח

הנדימן מטבחים עצ-בעות, פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים

אם יש צורך לבצע תיקונים, התאמות ותוספות לארונות המטבח צרו עמנו קשר. אנו בהנדימן מטבחים מתמחים בשילוב והחלפת אלמנטים קיימים במטבח בארונות מטבח תואמים. ניתן להזמין תוספת של מגרות, החלפת ארונות מדפים למגרות, החלפת ארון מגרות למדפים וכו. אנו מחליפים  קרוסלות פינה במתקני מג`יק קורנר חדישים וכו`. ניתן להזמין אותנו להתייעצות לכל שינוי, התאמה או תוספת בארונות המטבח.

הנדימן מטבחים - הפיכת נישה של מדיח לארון מטבח

בדוגמא שלפניכם ניתן לראות הסבה של נישה של מדיח כלים לארון מטבח שמשתלב בדיוק מדהים בארונות המטבח הקיימים. הלקוח, במקרה זה העדיף לשלב בארון שיצרנו מגרה לא עמוקה ומדפים ולזכות בתוספת משמעותית לשטח האחסון במטבח. כפי שניתן לראות בתמונה], אנו בהנדימן מטבחים, יצרנו דלת שמשתלבת בעיצוב של המטבח באופן מושלם.
יש לזכור שלעתים קיים חלל במטבח שאינו מנוצל לאחסון ואנו בהנדימן מטבחים מתמחים ביצירת פתרונות אחסון והתאמה של ארונות מטבח לניצול מרבי ושיפור הנוחות של המשתמשים במטבח.

נקודות חשובות בהפיכת נישה של מדיח לארון מטבח

כאשר יש צורך להפוך נישה של מדיח כלים לארון מטבח אינטגרלי שישתלב בחלקיו האחרים של המטבח יש לקחת בחשבון מספר משתנים חשובים.
ראשית יש להחליט על מבנה ארון המטבח שאתם מעוניינים להוסיף במקום הנישה של המדיח. האם יהיה מורכב ממדפים? האם תעדיפו לשלב מגירות בארון החדש שנייצר במקום הנישה? כמובן שניתן לשלב ולהוסיף לנישה גם מדפים וגם מגרות.

שנית עלינו להחליט על גובה המדפים ועומק המגרות. כמובן שעומק המגרה נובע מיעוד השימוש בה. אם בכוונתכם לאחסן סכום במגרה אין צורך במגרה עמוקה אולם אם בכוונתכם לאחסן בקבוקים או תבלינים ייתכן ותתאים מגרה עמוקה יותר.
כאמור אנו בהנדימן מטבחים נתאים את  המידות על פי מטרת השימוש.

נקודה שלישית שיש לקחת בחשבון היא האם ברצונכם שהיחידה החלופית שאנו נוסיף במקום הנישה של מדיח הכלים תהייה פתוחה או סגורה. ניתן להשאיר אתה היחידה כארון מדפים ומגרות פתוח או להתקין דלת לארון שתשתלב בארונות המטבח הקיימים.

עצ-בעות, הנדימן מטבחים מאפשרים לכם להתאים את המטבח לצרכים משתנים. לתיקון וחיזוק דלתות במטבח, הוספת מדפים והפיכת נישה של מדיח לארון אינטגרלי עם שאר חלקי ארונות המטבח וכל שינוי והתאמה במטבח אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994 נשמח לייעץ ולהציע גם לכם פתרון יצירתי.