קיצור רגליים של שולחן ילדים

הנדימן עצ-בעות בעלי ניסיון בתחום קיצור רגליים לשולחן ילדים. אנו נתאים את גובה השולחן לגובה המתאים לגיל הילדים. קיצור רגליים לשולחן בגן הילדים יכול להוות את הפתרון הטוב ביותר להתאמת הציוד בגן לגיל הילדים. לקבלת ייעוץ והצעות מחיר לגבי קיצור רגליים לשולחן צרו עמנו קשר בטלפון - 058-4331994.

לצפיה בסרטון הדגמה - לחץ כאן

קיצור רגליים לשולחן עם רגלי עץ

אנו בעצ-בעות מתמחים בביצוע התאמות לצרכים משתנים בריהוט קיים. אנו נבצע עבורכם קיצור רגליים לשולחן במהירות וללא הפרעה לחיי היומיום בגן או בבית. ניתן לבצע גם חידוש וצביעה אך התהליך ממושך קצת יותר. לייעוץ פרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994.

קיצור רגליים לשולחן המצוי בגן או בבית מאפשר התאמה של השולחן לגילו וגודלו של הילד. ההתאמה של גובה השולחן לגובהו של הילד או הילדים, חשובה מאין כמוה להתפתחותו התקינה של הילד וליכולתו לפתח מאפיינים של פעולה עצמאית. כאשר עליו לשבת לשולחן או לקום ממנו. כמובן בעת השימוש בשולחן מתאפשר לילד לחוש שהוא עושה זאת מתוך שליטה ונוחות בתנועותיו והדבר מחזק את בטחונו העצמי ועצמאותו, לכן קיימת חשיבות רבה בהתאמת גובה השולחן לגובהם של הילדים.

כאשר מתבצע קיצור של רגלים לשולחן ניתן לבצע התאמה מדויקת לגובה השולחן הנדרש. ולעתים נחסך מכם הצורך לחפש ולרכוש שולחן חדש. ניתן לבצע קיצור רגליים לשולחן בגן כחלק מחידוש השולחן או רק כהליך התאמת גובה.

התאמת שולחן קיים על ידי קיצור רגליים מול רכישת שולחן חדש

קיימת תופעה מוכרת שבה אנו מתרגלים ואוהבים את הריהוט והציוד בגן כמו גם הריהוט בבית, אולם הצרכים המשתנים, מאלצים אותנו לבחור בין קניית ריהוט חדש או ביצוע התאמות, שיאפשר לנו המשך שימוש בריהוט הקיים. אנו גם עדים לתופעה שהריהוט החדש במקרים רבים נופל באיכותו מהריהוט הקיים. זאת כמובן סיבה מצוינת לשמירה על הריהוט הקיים וביצוע ההתאמות הנדרשות אותן אנו מבצעים ביד אומן.

מקובל שבגנים עירוניים וגם בגנים פרטיים אנו רוכשים ריהוט חדש מספקים ייעודיים אולם, השולחנות (לעתים גם הכיסאות מיועדים לטווח גילים גדול יותר ואז אנו נתקלים בתופעה שבה הילדים יושבים לשולחן ואינם מצליחים לבצע עליו בנוחות פעולות פשוטות כגון אכילה, ציור וכו`. אלה הם המקרים בהם מומלץ להזמין אותנו ולבצע התאמה על ידי קיצור רגליים לשולחן ואם יש צורך גם לכיסאות.

ראוי לציון שניתן גם לקצר רגליים לשולחן עם רגלי מתכת אולם הדבר מורכב קצת יותר ודורש היערכות שונה. במקרה הצורך, כאשר מדובר ברגליים ממתכת המחוברות לפלטת עץ אנו יכולים להחליף את הרגליים ולהתקין רגליים מותאמות על פי הגובה הנדרש.

צרו עמנו קשר בהקדם לצורך קיצור רגליים לשולחן ילדים והתאמתו במהירות לגובה שיאפשר לילדים פעולה תקינה והמשך התפתחות מבורכת ניתן להשיג אותנו בטלפון - 058-433-1994 או דרך צור קשר באתר.