מסילות למגירות תיקון והחלפה

במטבחים, חדרי שינה סלון ובמשרד - מסילות למגירות קיימות בבית שלנו בכל חדרי הבית, ארונות מטבח ארונות ילדים ארונות ביגוד וכונניות שולחנות עבודה עם הזמן החומר מתכלה, מתבלה או נהרס משימוש לא תקין ויש צורך לחדש את המסילות, צרו קשר בטלפון - 058-4331994 והנדימן עצ-בעות יגיע עד אליכם לטיפול במסילות למגירות תיקון והחלפה.

מסילות למגירות תיקון והחלפה - סוגים וסגנונות

בכל מקרה שהמגירה תקועה ולפני שהחלטתם להחליף.... עץ-בעות 058-4331994 אנו נטפל בכל סוגי המגירות התקועות.

בכל בית, משרד, חנות, ובית עסק יש מגוון רחב של מגירות אשר מאפשרות שימוש יעיל ונוח לצורך אחסון, תצוגה, לשימוש יומיומי ולכן יש צורך תמידי טיפול במסילות למגירות תיקון והחלפה.
בבית מצויות המגירות בכל חדרי הבית ומתאמות לכל צורכי הגרים בו. בסלון נמצא מגירות במזנון או לעתים במתקן מגירות נפרד המשמש לאחסון תמונות, סרטים וכו`. מגירות המטבח לאחסון כלי מטבח או מצרכים מזון שונים הקשורים לבישול ומצרכים לניקוי המטבח. בחדרי השינה מצויות המגרות בשימוש יומיומי, בנפרד או בתוך ארונות הבגדים ומשמשות לאחסון פריטי לבוש שונים. בחדר האמבטיה מצוות מגירות לאחסון המגבות ובחדרי העבודה שבבית מצויות מגירות כחלק מכל משרד.
בכל משרד מצויות מגירות תיוק בצורות שונות אך לכולן מכנה משותף והן נעות על מסילות.
בחנויות רבות מוצגים המוצרים הנמכרים במגרות ראווה.
בבתי עסק כגון בית מרקחת למשל נמצאים מוצרים רבים אך ורק בתוך מגירות.

עץ-בעות 058-4331994 מטפלים בכל סוגי המגירות התקועות

כאמור ישנם אין ספור סוגים של מגירות המותאמות לשימושים השונים ובהתאם להם המון מסילות למגירות, החל ממסילה פשוטה לבנה למגירה רגילה וכלה במסילות טריקה שקטה עם פתיחה כפולה מוסתרת.
כאשר מטבח מתיישן ניתן לשדרג לבצע שדרוג משמעותי בעלויות לא גדולות יחסית על ידי החלפת מסילות, צירים ופרזול כל עוד לא העץ שממנו נבנה הארון עינו פגום מלחות או בלאי אחר כמעט כל שדרוג אפשרי…

ניתן להחליף מסילות למגירות כאשר הם התקלקלו או לא עובדות כמו שצריך חלק מהמגרות הישנות הפשוטות ניתן לשדרג למסילות טריקה שקטה .
כאשר אני מגיע לתיקון מסילות וצירים אצל לקוחות אני לרוב רואה כי הצירים והמסילות כבר העלו חלודה ואז חייבים להחליף את הצירים והמסילות, כדי להימנע מהחלפה זו יש לשמן את הצירים עם תרסיס שמן 40 – WD .
אחד הסיבות העיקריות לתקלות במסילות למגרה הם עומס יתר על המגרה עצמה הגורם לשחיקה של הגלגלים של המסילה או מיסבים (תלוי בסוג המסילה) כמו כן העומס גורם לעיוות המסילה עצמה ובכך גורם לנפילה לש המגירה כולה.
כיום ישנם המון יצרנים של מסילות למגרות מטבח, המובילים שביניהם הם: BLUM , HETTICH, DTC, TAIMING, מסילות אלו הן המובילות בתחום ומומלצות בגלל אמינותם .

לא כל מגירה שנתקעה מחייבת זריקה של כל הארון

עצ-בעות ההנדימן שלך לבית ולמשרד מתמחה בתיקונים מהסוג הזה התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר לתיקון או החלפת מסילות למגרות, 058-4331994.