התקנת מטבח איקאה | הרכבת מטבח איקאה

הנדימן עצ-בעות מציע לכם הרכבת מטבח איקאה, התקנת מטבח איקאה ושירותי הנדימן להרכבת מטבחים D.I.Y. אנו מתמחים בכל הקשור להרכבה, תיקונים,תוספות והתאמות להתקנת מטבחים. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר התקשרו לטלפון: 058-433-1994 ונשמח לתת גם לכם שירות הרכבת מטבח איקאה או ריהוט DIY.

שירותי הנדימן להרכבת ריהוט - התקנת מטבח איקאה

הרכבת מטבח איקאה וריהוט DIY

אנו בהנדימן עצ-בעות מספקים לכם שירות בתקנות מטבח איקאה שנרכש כפריט ריהוט DIY. הרכבת מטבח איקאה על ידי מתקין מטבחים בעל ניסיון וידע, בכל תחומי התקנת מטבח איקאה הנמכרים בארץ. כמו כן יש לנו ניסיון רב בהתקנת פריטי ריהוט להרכבה עצמית . בכל מקרה שאתם שאתם זקוקים לסיוע בהתקנת מטבח איקאה צרו עמנו קשר.

טלפון: 058-433-1994 או דרך האתר

רכישת מטבח ללא שירותי התקנה

חברת הנדימן עצ-בעות מספקת שירותי הרכבה והתקנת מטבחים D.I.Y שנרכשו ללא שירותי התקנה. אנו בעלי ניסיון רב בתחום הרכבה והתקנה של מטבחים, הרכבת ארונות שירות למטבח, שדרוג מטבחים קיימים, החלפת דלתות מטבח ועוד. שירותי הנדימן להתקנת מטבח איקאה כוללים העברת נקודות מים וניקוז במידת הצורך להתאמה למיקומו של המטבח החדש.

כידוע חברת איקאה מוכרת מוצרים בהרכבה עצמית כמו מיטות, ארונות, מדפים, ספריות, מטבחים ועוד. הקונספט של איקאה הוא שהלקוחות בוחרים, מלקטים ומובילים בעצמכם את המוצרים לבית ולאחר מכן מרכיבים בכוחות עצמם. למרות שחברת איקאה משתפת פעולה עם חברות הובלות חיצוניות ומתקינים חיצוניים, ישנם לא מעט אנשים שבוחרים להוביל ולהתקין לבד או בוחרים לרכוש רק את שירותי ההובלות ללא התקנה מסיבות כאלה ואחרות.

את שירותי הובלה והרכבה הלקוחות רוכשים במעמד התשלום בקופות ולכן ישנם מקרים שהלקוחות צריכים לחכות עד שיתפנה מוביל ומתקין להעברה או להרכבה , אין סנכרון בין המובילים למתקינים לכן הלקוח מבצע הכל.

תמונה כללית על התקנת מטבח איקאה

כאשר מדובר ברכישת מטבחים חדשים באיקאה היתרון הוא שהלקוח יכול לבחור מטבח מעוצב ולראות את התמונה הסופית ללא הפעלת הדמיון, אך קחו בחשבון שהרכבה, הובלה, אינסטלציה ומוצרי חשמל הם התשלום נפרד.

לכן אנו בעצ-בעות מציעים לכם את שירותי הנדימן מטבחים שלנו להרכבת מטבח איקאה. אנו נתקין עבורכם את כל המטבח כולל עבודת אינסטלציה וכל ההתאמות הנחוצות בהתקנת מטבח חדש.

הכנות למטבח חדש לפני הרכבת מטבח איקאה

כדי להרכיב מטבח חדש עליכם לפרק את המטבח הישן. יש לבצע תיקונים בקיר במידה וצריך להכין את התשתית למטבח החדש. כמובן שיש לפנות את הפסולת למקום ייעודי לכך.

הרכבת מטבח דורשת ניסיון רב על מנת למנוע תקלות בהרכבה. אנו בהנדימן - עצ-בעת בעלי ניסיון עשיר רב שנים בתחום. אנו נעשה עבורכם את הכל העבודה. החל פירוק המטבח הישן, פינוי הפסולת בצורה מבוקרת ובטיחותית, הרכבת ארונות איקאה, תיקוני קיר וצנרת (כולל התאמות) במידת הצורך והרכבת המטבח החדש.

הנדימן עצ-בעות מציע לכם שירותי הנדימן להתקנת מטבח איקאה. הרכבת מטבחים D.I.Y. וכן ריהוט להרכבה עצמית שאתם מתקשים בהרכבתו. אנו מתמחים בכל הקשור להרכבה, תיקונים ושיפוץ מטבחים. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר התקשרו לטלפון: 058-433-1994 ונשמח לתת שירות.