הוספת מגירות לארון קיים

מרגישים שהארון מפוצץ? אין מקום בארון? צרו קשר עם חברת עצ-בעות הנדימן, המציעה לכם פתרונות אחסון לארון בגדים על ידי הוספת מגירות לארון קיים

 לשדרוג ארון התקשרו עכשיו לעצ-בעות הנדימן בטלפון 058-433-1994, והתחילו לחסוך במקום.

פתרונות אחסון לארון בגדים

ארון בגדים הוא אולי אחד הרהיטים העמוסים ביותר בבית. לא משנה כמה מחשבה נקדיש למלאכת תכנון פנימי של ארון בגדים, וגדול ככל שיהיה הוא תמיד יהיה מלא עד אפס מקום, ונמצא את עצמינו עם פריטי לבוש או פריטים לחדר שינה שונים שלא נותר עבורם מקום בארון הבגדים.

פרזול לארון

בשוק הפרזול, יש לא מעט חומרי פרזול לארון לחיסכון במקום המגדירים מחדש את חלל הארון, מנצלים אותו בצורה טובה יותר, ומקנים יותר מקום אחסון. עצ-בעות הנדימן אחד מפתרונות אחסון לארון אותו מציעה חברת עצ-בעות עבור קהל לקוחותיהו הוא אפשרות של שדרוג ארון על ידי הוספת מגירות לארון קיים.

על ידי הוספת מגירות לארון קיים, אנו בעצם מנצלים חללים ריקים בארון שטרם נוצלו בכדי ליצור מקום אחסון נוסף, ובכך גם יש יותר מקום עבור פריט הלבוש שלא נמצא עבורם מקום עד כה, וגם חוסכים עלות של רכישת ארון חדש גדול יותר.

פתרונות אחסון לארון בגדים – עצ-בעות הנדימן

לקבלת הצעת מחיר או להזמנות התקשרו אלינו לטלפון 058-4331994, ונשמח לעמוד לשירותכם.

את התוספת מגירות לארון קיים ניתן להזמין בצורות שונות ובצבעים שונים לבחירתכם. ניתן להזמין מגירות פתוחות או מגירות סגורות עם שוליים מוגבהות בכדי למנוע מתוכן המגירה הנשלפת להישפך החוצה. חשוב לנו לציין כי עצ-בעות הנדימן עובדים אך ורק עם חומרים איכותיים, ובתוספת תבלין המקצועיות שאנו מוסיפים להתקנה, תוכלו לקבל מוצר בעל רף איכות גבוה שיחזיק לכם במשך שנים ארוכות.

חברת עצ-בעות הנדימן מקדישה רצינות רבה לרמת איכות השירות עבור לקוחותיה. אנו גאים לומר שאצלנו תקבלו יחס חם ואדיב, ושירות לקוחות מהשורה הראשונה, וזאת, גם לאחר סיום העבודה.

נמאס לכם מהבלגן בארון? מעוניינים לשדרג את הארון על ידי הוספת מגירות לארון קיים? התקשרו לחברת עצ-בעות הנדימן המציעה פתרונות אחסון לארון בגדים, והתחילו להרגיש בהבדל בארון הבגדים.

לפרטים נוספים ולהזמנות ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון 058-4331994, או לכתוב לנו מייל לכתובת [email protected] עם פרטכם, ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם.