הגבהת מיטה רגילה או מתכווננת

הנדימן עצ-בעות מספקים לכם פתרונות מידיים על מנת שתוכלו להמשיך ולהשתמש ברהיטי העץ שלכם. אנו משתמשים אך ורק בעץ באיכות הטובה ביותר. לייעוץ, בירורים והזמנת הגבהת מיטה רגילה או מכווננת וטיפול בריהוט עץ אחר שלכם פנו אלינו בטלפון - 058-4331994 או בצור קשר באתר

לצפייה בסרטון הדגמה - לחץ כאן

הנדימן נגרות לכל תיקוני נגרות בבית ובמשרד

הליך הגבהת מיטה מתכווננת

עצ-בעות הנדימן נגרות המתמחה בתיקון, תכנון ויצור תוספות והתאמת ריהוט עץ לצרכים משתנים. אנו מבצעים חיזוק, שיפור והגבהת מיטה מתכווננת והתאמתה להמשך שימוש על ידי מי שמיטה נמוכה מדי לא אפשרה לו להמשיך וליהנות ממנה.

יש לציין שלפני ביצוע ההגבהה בביתכם הנדימן נגרות יגיע לביתכם, לצורך לקיחת מידות ותכנון להכנת חלקי העץ אשר אמורים להחליף את רגלי העץ הנמוכות. בתחנת העבודה של הנדימן נגרות, נייצר את הרגליים ושאר החלקים ונגיע אליכם כשכל המפרטים מוכנים להרכבה. כך אנו מצמצמים באופן משמעותי את משך הזמן שבו אנו שוהים ועובדים בביתכם. כמובן שבכך נמנעת גם יצירת אבק ולכלוך מיותרים.

הגבהת רגליים של מיטה מכווננת על ידי הנדימן נגרות

שלב א` - פינוי המשטחים הנעים עליהם מונחים המזרנים

על מנת לבצע את הגבהת הרגליים עלינו לפנות את המזרנים ולפרק את המשטחים המתכווננים הנושאים את המזרנים באופן כזה שלא ייפגעו וניתן יהיה להשיבם למקומם לאחר הטיפול ברגליים

שלב ב` - פירוק הרגליים הקיימות

כפי שניתן לראות לאחר פינוי המזרנים ופירוק המשטחים יש להנדימן נגרות גישה לרגלי המיטה וחלקי העץ אליהם הן מחוברות. לאחר פירוק והפרדת הרגליים מהמסגרת אנו יכולים להתחיל בהרכבת הרגליים החדשות.

שלב ג` - הרכבת הרגלים החדשות

כאמור את הרגלים החדשות הכנו לפי מידה והבאנו אתנו מוכנות. אנו מחליפים את הרגליים ומחזקים ביצירת מסגרת תחתונה לחיזוק בשל גובה הרגליים.

שלב ד` - חיבור הרגליים למסגרת והרכבתם

לאחר הרכבת הרגלים ניתן לחבר את הרגלים באותו אופן שחוברו על ידי היצרן המקורי של המיטה מבלי לאבד את החיזוקים המקוריים.

שלב ה` - התאמת לוח ראש

אנו בהנדימן נגרות שמים לב גם לפרטים הקטנים שקשורים לאסתטיקה וההתאמה לסביבה. וכאן יש צורך בהנמכת לוח הראש באופן יחסי להגבהת הרגליים כך שלא יבלוט בגובה מעבר לגובה המקורי.

שלב ה` - הרכבה סופית של משטחי המזרנים.

אנו בהנדימן נגרות מחויבים לאיכות הביצוע כך שלאחר הרכבת משטחי המזרנים והחזרת המזרנים למקומם אנו מבצעים בדיקה חוזרת שכל פעולות ההתכווננות פועלות כראוי וניתן לברך על המוגמר.

הנדימן עצ-בעות מספקים לכם פתרונות מידיים על מנת שתוכלו להמשיך ולהשתמש ברהיטי העץ שלכם. אנו משתמשים אך ורק בעץ באיכות הטובה ביותר. לייעוץ, בירורים והזמנת הגבהת מיטה מתכווננת או טיפול בריהוט עץ אחר שלכם פנו אלינו בטלפון - 058-433-1994 או בצור קשר באתר