תיקון תריסים חשמליים - טיפול במכלולים המכנים והאלקטרונים

עצ-בעות מספקת שירותי תיקון תריסים חשמליים, במהירות, במקצועיות, מחיר הוגן והכי חשוב עם חיוך, במידת הצורך נפרק, נטפל ברכיבי התריס ונרכיבם מחדש

 לפרטים נוספים להצעות מחיר ולייעוץ פנו אלינו בטלפון 058-4331994.

תיקון תריסים חשמליים

בשנים האחרונות ברוב הבתים החדשים מותקנים תריסים חשמליים שהחליפו את תריסי הגלילה הידניים, תריסים אלו ניתנים לשליטה על ידי מתגים בודדים או על ידי מערכת שליטה של "בית חכם".

התריס החשמלי מאוד נוח לשימוש הודות להפעלה על ידי מתג חשמלי או שלט (מנועי סומפי) ומשפר את המראה של חלל הבית כמו גם שיפור משמעותי באטימה של התריס לאור, רוח ומים.

בשלבי העיצוב של בתים חדשים בעת התכנון, ניתן לשלב תריסים חשמליים במקום תריסים ידניים. לעיתים ניתן לאחר להחליף תריס ידני לחשמלי גם אחרי סיום הבניה ואפילו שנים לאחר מכן אך הדבר תלוי בתשתית הקיימת. כאשר אנו מבצעים החלפה של תריס גלילה ידני בתריס גלילה חשמלי, יש אפשרות הטמעה של מנגנון ההפעלה של התריס כחלק ממערכת "בית חכם" או לחלופין, להפעילו במתג בקרה ידני בודד.

תיקון תריסים חשמליים

עצ-בעות מתמחה בתיקון תריס גלילה חשמלי ונותנת שרותי תיקון תריסים חשמליים. יש מגוון רחב של תקלות אפשריות בתריסי גלילה חשמליים והסיבות לתקלות לעיתים אינן נראות נראות כלפי חוץ.

תקלות שבהם מומלץ לפנות לעצ-בעות לטיפול בתריס תקול, שאינו עובד כהלכה.

1. תריס שיורד בצורה לא שווה

2. רצועה קרועה בין תריס לציר הרמה

3. תריס שחוק

4. מנוע תקול

5.תריס שעולה לאט

6. תעלות שבורות

אחד הגורמים הנפוצים לרבות מהתקלות בתריסי גלילה, בין אם חשמלי ובין אם ידני הוא השארת חפצים מתחת לתריס אשר עלולים לגרום לתקיעה של התריס בצד  אחד או לעיקום התריסים או הסטתו ממסילתו.

גם השענת חפצים כבדים על התריס אשר מונעים ממנגנון ההרמה לגלול את התריס למעלה כאשר הוא מופעל יכולים לגרום לשרשרת תקלות שהקיצוניות הן שריפתו של מנוע ההפעלה או קריעת סרט הגלילה בתריס ידני.

ישנן תקלות הנובעות מעצם השימוש אותן ניתן למנוע על ידי טיפולים תקופתיים וכך להימנע מהצורך בתיקון תריסים חשמליים כללי. דוגמה לטיפול תקופתי: אחת לחודשיים ניתן לשמן את מסילות התריסים עם ספריי סיליקון -  לא עם ספריי שמן 40 WD אשר גורם לחלקי הפלסטיק  להתעוות. ספריי הסיליקון לא גורם להתפשטות ועיוות חלקי הפלסטיק.

המלצתנו היא לעצור את השימוש בתריס ברגע שהתריס מתחיל לא לעבוד בצורה תקינה ולפנות אלינו מידית.
אנו בעצ-בעות - הנדימן תריסים, נגיע אליכם במהירות האפשרית ונבדוק האם התקלה ניתנת לפתרון בטיפול מונע או שיש צורך בתיקון תריסים חשמליים מלא.

להצעות מחיר, להתייעצות, לפרטים נוספים וייעוץ.

פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 058-4331994.

אנו חזור אליך במהירות האפשרית.