תיקון פרגולה ממתכת | החלפה ותיקון חלקי מתכת בפרגולות

הנדימן עצ-בעות שירות לתיקון פרגולות ממתכת. ייצור והחלפת חלקים פגועים עשויים מתכת בפרגולה, חיזוק ושיקום מפגעי חלודה, קורוזיה פגיעות מכניות, כיפופים ושברים.

לבירורים על תיקון פרגולה התקשרו 058-433-1994

לסרט הדגמת תיקון פרגולה לחץ כאן

תיקון פרגולות ממתכת - חיזוק, ייצוב, שחזור והחלפת חלקים פגועים בפרגולה

אל תחכו עד שהמתכת בפרגולה שלכם תתפורר ותתפרק. הנדימן עצ-בעות מייצרים ומחליפים חלקים פגועי חלודה, קורוזיה, בלאי טבעי, כיפופים, שברים ועוד. אנו בהנדימן עצ-בעות מבצעים עבודות מסגרות קטנות, תיקוני מסגרות לבית, לעסק ולמשרד, בכל סוגי המתכות.

תיקון פרגולות ממתכת - הנדימן עצ-בעות, מתמחים בייצור והחלפה של חלקי מתכת שנפגעו ומהווים סכנה ליציבות הפרגולה. תיקון נזקי חלודה, קורוזיה או פגיעה מכנית של חלקי מתכת המרכיבים את הפרגולה.

ללא קשר לגורם שבגללו נגרם נזק לחלקי מתכת המשולבים או נושאים את הפרגולה שלכם. ניצבים, עמודי תמך, פרופילי חיזוק מאוזנים או אלכסוניים עשויים להיות רגישים ולהיפגע במידה זהה.

ראוי לזכור כי מלבד המקרים שבהם הנזק הוא כתוצאה מפגיעה מכנית כזאת או אחרת שבתוצאותיה ניתן להבחין מייד. מרבית הנזקים הינם נזקים הדרגתיים מצטברים שחומרתם מחמירה עם הזמן. עד למצב שבו המתכת עלולה להתפרק כליל. כפי שניתן לראות בסרטון ההדגמה.

לבירורים על תיקון פרגולה ממתכת, ייעוץ והצעות מחיר התקשרו אלינו לטלפון - 058-433-1994.

גורמים אפשריים לנזקים בפרגולה ממתכת.

הנזקים המחייבים תיקון של הפרגולה יכולים כאמור להיות נזקי בלאי מצטברים או נזקים מכניים. לא נרחיב את הדיבור על פגיעות מכניות. דוגמה אפשריות היא פגיעת לחץ וכיפוף של פרופיל תומך שמייצר עיוות. אם כתוצאה מכך מתחולל שבר או פגיעה משמעותית ייתכן שיש לבצע תיקון מיידית, אך לעיתים נראה שהפגיעה אינה מחייבת התייחסות מיידית. הסכנה במקרים אלה היא שעלול להתחיל להיווצר תהליך פגיעה הדרגתי.

גורמים אופייניים לפגיעה הדרגתית היא חשיפה ללחות, או מים של חלקי מתכת שאינם מוגנים כהלכה או שציפוי הצבע המקורי שלהם נפגם. לעיתים כתוצאה מדליפה בלתי נראית מתחילה להתפתח חלודה בחלקו הפנימי של פרופיל המתכת. הדבר דומה גם כאשר מדובר בפרופילי מתכת מגולוונים או פרופיל אלומיניום. בכל מבנה מתכת קיימת נקודת תורפה, אשר בחלוף שנים ממועד ההתקנה יתחילו להופיע על פני השטח נגעי חלודה, וקורוזיה.

לעיתים הפגיעה נראית תחילה כמו כתם צבע ולעיתים ניתן אפילו לראות טפיחה, עיוות פני השטח של הפרופיל.

בכל מקרה המלצתנו היא לטפל כמה שיותר מוקדם. בתחילת הפגיעה ניתן לדוגמה להתגבר על התקלה על ידי שיוף הרחקת חלודה וצביעה חדשה. ובמקרים שהפגיעה לא מטופלת כמו בדוגמה. יש צורך בהחלפה של החלק הפגוע. ייצור והטמעת חלק חלופי במקום המקטע הפגום.

תהליך תיקון פרגולת מתכת לדוגמה:

כפי שניתן לראות בסרט ההדגמה, מדובר בפרופיל מתכת תומך אשר בחלקו העליון, מתפרק כתוצאה מקורוזיה, חלודה עד להיווצרות חור ממש. ניתן להניח כי בגג הפרגולה הייתה דליפה שאפשרה כניסת מים לתוך העמוד. מתחילה להיווצר סכנה מיידית ליכולתו של העמוד להמשיך ולשאת את משקל הגג.

השלבים:

 - יצירת תמיכה חלופית לפרופיל על מנת שניתן יהיה לחתוך ולהרחיק את החלק הפגוע.

 - חיתוך והרחקת חלק הפרופיל הפגוע.

 - יצירת חלק חלופי מפרופיל מתכת מתאים.

 - קיבוע החלק החלופי עם קליבות על מנת למקמו באופן המיטבי.

 - קיבוע וחיבור החלק החדש לפרופיל המקורי באמצעות נקודות ריתוך (פיקים). הנדימן עצ-בעות בעלי הסמכה לביצוע ריתוכים, כולל ריתוך מתכות וריתוך אלומיניום.

 - שחרור התמיכה הזמנית

 - ריתוך מלא של הפרופיל כולל שיוף והכנה לצביעה

 - גימור על יד כיסוי בשכבת צבע יסוד אשר מונע הופעה חוזרת של קורוזיה וחלודה. וצבע סופי מותאם לצבע הפרגולה. חשוב להדגיש כי כל הנקודות בהן בוצע ריתוך לחיבור הפרופיל החלופי מחייבות הגנה. אלה הן נקודות רגישות במיוחד לפגעי חלודה.

לבירורים על תיקון פרגולה ייעוץ והצעות מחיר התקשרו אלינו לטלפון - 058-433-1994 או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.