מדרגות ושערים מעץ

מעוניינים לבנות שער או מדרגות מעץ?

 הנדימן עצ-בעות מספקים שירותי נגרות לחצר, שערים, גדרות, מדרגות ועוד, מתחייבים לשירות ומקצועיות ללא פשרות, לכל שאלה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 058-4331994  ונשמח לסייע.

גדר - שער - מדרגות

הנדימן עצ-בעות מתמחים בבניית גדרות, שערים ומדרגות לחצר, בנוסף אצלנו תוכלו לקבל את כל שירותי ריהוט חצר/גינה במקום אחד, החל משער ועד לבניית מטבח שמתאים לחצר (מטבח מנגל), מחסנים, בניית ספסלי חצר ועוד, והכל בהתאמה אישית, ולפי דרישות הלקוח.

אצלנו לא תקבלו ריהוט בפס ייצור, אנו נבנה עבורכם מוצר מותאם אישית, מוצר מותאם אישית מתבטא במספר אופנים:

עיצוב/סגנון - הדבר הראשון הוא להתאים את הרהיט לסגנון החצר, חצר שרובה צמחיה, או חצר שרובה אבן, ואפילו חצר בסגנון פרדס, כל חצר תקבל ספסל שונה, כמובן שיש את הספסלים הסטנדרים גם.

תקציב - ספסל גינה יכול להיות ספסל סטנדרטי, הספסל שמוכר לכולם אך גם ספסל מיוחד, ברזל מעוטר שמשולב בעץ איכותי, או משענות נזכוכית וכדומה, כל אלה משנים משמעותית את התקציב אנו נתאים לכם ספסל לפי התקציב שלכם, כמובן שגם בשער לחצר או מדרגות לחצר אפשר לשנות ויש אפשרות רבות בהתאם לתקציב.

גודל - יש את הגדלים הסטנדרטים של ספסלים, הן ברוחב והן בגובה, אבל האם זה בדיוק הספסל שמתאים גם לכם? אם אתם רוצים ספסלים רחבים, גדרות גבוהות, שערים רחבים ומיוחדים, או שערים סטנדרים ורגילים אך בהתאמה אישית פנו אלינו.

בנוסף אנו מספקים שירות תיקונים לריהוט גינה, תיקון של ספסלי גינה, תיקון נדנדות, תיקון וחידוש של מעקות ועד בנייה וחידוש של דקים למפרסת או לחצר.

ניסיון - אולי זה נראה פשוט, אבל עבודה עם עץ דורשת ניסיון, לדוגמא יש עצים שצריכים לקדוח חורים לברגים לפני הרכבה ויש עצים שקודחים את הבורג ישירות על העץ, יש עצים שיכולים לשמש כבסיס וכאלה שלא, יש עצים שמתאימים לצביעה ואחרים שפחות, כל המידע נכנס לתוך הניסיון, שאתם עובדים עם עצ-בעות, אתם מבטיחים לכם הנדימן שמתמחה בריהוט גינה בעל שנות ניסיון רבות ככה שאתם מקבלים עבודה מקצועית ואיכותית.

לכל שאלה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 058-4331994 ונשמח לסייע.