תיקון שער כניסה לחצר של בניין

הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון שער כניסה לחצר של בניין על ידי מציאת פתרונות והתאמתם לשער בבניין שלכם. לקבלת ייעוץ טלפוני והזמנת תיקון לשער הבניין שלכם צרו עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994 (עופר) נשמח לעמוד לרשותכם (סרטון הדגמה בתחתית העמוד)

לצפיה בסרטון הדגמה - לחץ כאן

הנדימן עצ-בעות מתמחה בתיקון שערי כניסה לבניין

תיקון שער כניסה לבניין תקלות והמלצות

עצ-בעות שירותי הנדימן מתמחים בתיקון שער כניסה לבניין בעזרת מציאת פתרונות ייחודיים והתאמה למיקומו ומצבו של שער הכניסה לחצר. אנו נתקן ונחזק את השער הקיים ובמידת הצורך נחליף או נוסיף מפרטים שיחזקו ויאפשרו המשך שימוש בשער.

שערי ברזל רבים נוטים להתרופף עם הזמן, בעיקר כאשר מדובר בשערי ברזל הנמצאים בשימוש שנים רבות. לעתים הבלאי הוא טבעי לחלוטין ולכן מומלץ תיקון מידי. ניתן להזמין גם החלפה או תוספת, של ידיות ובריחים לסגירת השער או נעילתו. ניתן גם להתאים מנגנון סגירה עצמית של השער לאחר פתיחתו.

חשוב לציין שגם אם יש בשער שלכם תקלה קטנה אל תהססו ופנו אלינו בהקדם. ישנה עדיפות גדולה לתיקון כל תקלה קטנה וזאת על מנת למנוע בלאי מהיר ותלות גדולות יותר.

לייעוץ טלפוני והזמנת תיקון שער כניסה לבניין שלכם או החלפת מנגנון סגירה צורו קשר בטלפון - 058-433-1994 (עופר). אשמח לעמוד לשירותכם. מענה אדיב וסבלני מובטח.

תקלות אפשריות בשער כניסה לבניין

תיקון התרופפות העיגון של שער כניסה לבניין

התקלה הנפוצה ביותר כששער כניסה לבניין עשוי ברזל, היא התרופפות של החיבורים המקבעים את השער עצמו או הגדר הסובבת אותו לגדר העוטפת את החצר או עמודי הברזל שעליו מותקן השער. התרופפות זאת מביאה תחילה למצב שהשער לא נסגר כהלכה ולאחר מכן לעתים לא ניתן לסגור את השער כלל. המשך השימוש בשער ללא תיקון יגרור התרופפות מלאה ואפילו ניתוק של השער מהעוגנים המקבעים אותו לגדר או לקרקע.

כאמור המלצתנו היא להזמין את הנדימן עצ-בעות מיד בהתעורר החשש להתרופפות וכך למנוע את הצורך בתיקון גדול ומורכב יותר.

תיקון צירים בשער כניסה לבניין

ברבים מהמקרים צירי שער הברזל חדלים לתפקד כהלכה וכתוצאה מכך כאשר יש צורך בפתיחה או סגירה של השער מופעל כוח לא סביר על העוגנים המקבעים את השער לגדר האבן או הברזל. המשך השימוש בשער ללא תיקון עלול לערער את אחיזתה של מסגרת השער ולגרום אף לה להתרופף עד כדי עקירתה ממקומה. לעתים עלינו לעגן את המסגרת למקומה לפני שניתן לתקן ולכוון את השער שייסגר ויפתח כהלכה וכמובן מדובר בתיקון מורכב ויסודי שניתן היה להימנע ממנו אם היינו נקראים לטפל בשער הכניסה מיד בתחילת התקלה.

תיקון שער כניסה לבניין והחלפה של בריחים, ידיות ומנעולים

רבים משערי החצר אינם נעולים אך כיום. מקובל כי גם אם השער אינו נעול, הרי שניתן לסוגרו עם בריח או שהוא מצויד עם מנגנון סגירה עצמית שמוודא שהשאר נשאר במצב סגור לאחר השימוש בו. תקלה אופיינית נוספת היא כאשר השער יוצא מכיוון ואז מנגנון הסגירה או המעילה מתחיל להתקלקל בהדרגה עד למצב בו לא ניתן עוד לסגור את השער.

חשוב לזכור שחלה התפתחות משמעותית וניתן כיום גם לתקן את שער שחדל לפעול כהלכה ובו בזמן להוסיף לשער בעת הצורך בריח נוסף או להחליף את מנגנון הסגירה בנוסף לתהליך הקיבוע מחדש של מסגרת השער.

אל תהססו. צרו עמנו קשר עוד היום ואנו נגיע אליכם מידית. נטפל ונתקן שער כניסה לבניין שלכם. להזמנת תיקון שער כניסה לבניין צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 (עופר). אשמח לעמוד לשירותכם. מענה אדיב וסבלני מובטח.