תיקון וחיזוק מעקה מדרגות

הנדימן עצ-בעות בעל ניסיון והתמחות בתיקון וחיזוק מעקה מדרגות בצמודי קרקע ובתים משותפים. ביצוע תיקון, קיבוע וחיזוק של מעקה מדרגות לועדי בית. לייעוץ והצעת מחיר, טלפון - 058-4331994.

תיקון וחיזוק מעקה מדרגות מתכת רופף או שבור

מוזמנים לחסוך בגדול על ידי תיקון וחיזוק מעקה מדרגות, במקום להזמין חדש

הנדימן עצ-בעות ביצוע תחזוקה, קיבוע, תיקון וחיזוק של מעקה מדרגות מתכת בחדרי מדרגות משותפים, צמודי קרקע ומדרגות חיצוניות. אם גם אצלכם התעוררה בעיית בטיחות בגלל מעקה מדרגות רופף לא בהכרח יש צורך בהתקנת מעקה מדרגות חדש. אנו מציעים לכם לפנות אלינו לבדיקת כדאיות וקבלת הצעת מחיר לחיזוק ותיקון מעקה מדרגות קיים.

טלפון - 058-433-1994. נשמח לעמוד לשירותכם.

מתי יש לבצע תיקון וחיזוק מעקה מדרגות למניעת סכנה

נדגיש כי במקרים רבים, כאשר יש התרופפות או שבר ממשי, במעקה המדרגות או עמודי המעקה פונים וועדי הבתים לקבלת הצעת מחיר למעקה חדש וזאת מחוסר מודעות לפתרונות אלטרנטיביים. אנו בהנדימן עצ-בעות מתמחים במתן פתרונות יצירתיים לחיזוק ותיקון מעקה מדרגות בבית משותף אשר יכול לחסוך מכם את הצורך בהתקנת מעקה מדרגות חדש. כמובן שמדובר בחיסכון משמעותי ביותר בהוצאה הכספית וכן בצמצום משך זמן הביצוע.

לפניכם מספר דוגמאות למצבים בהם ניתן על ידי תיקון וחיזוק מעקה מדרגות בבית משותף להימנע מהוצאה כספית כבדה. לפני שאתם רצים להחליף את הישן פנו אלינו. הנדימן עצ-בעות לשירותכם.

מצבים אופייניים אשר מחייבים תיקון וחיזוק מעקה מדרגות

ניתן לחלק את המקרים בהם יש להזדרז ולבצע תיקון וחיזוק של מעקה מדרגות, לשמירה על בטיחות הדיירים לשלוש. התפוררות בטון בנקודות העוגנים המקובעים והנושאים את המעקה. שבר ממשי בעמוד המעקה וכן פגיעה במוט האחיזה של המעקה או בגוף הסורגים של המעקה.

ראוי לציין כי בכל מקרה שבביתכם מתגלע תקלה הדרגתית או חמורה וחד פעמית במעקה המדרגות לפני שאתם מזמינים מעקה מדרגות חדש פנו אלינו בעצ-בעות, תוכלו לחסוך לעצמכם הוצאה כספית ניכרת.

שבר בעמוד המעקה המחייב תיקון וחיזוק

לעיתים חל שבר או בלאי בעמוד המדרגות. הסיבות יכולות להיות בלאי (חלודה למשל) או הפעלת כוח לא סבירה על מעקה המדרגות. הפתרון במקרים אלה יכול להיות הוספת עמוד נושא למעקה כך שהלחץ על העמוד המקורי אינו משמעותי עוד.

אפשרות נוספת היא יצירת חיזוק משמעותי לעמוד הקיים ועיגונו בשני חלקיו של העמוד השבור בעזרת ריתוך מדויק.

כמובן שלפניכם דוגמאות בלבד לתיקון וחיזוק מעקה מדרגות, מכיוון יש להתאים את התיקון אל מבנה ואופי המדרגות והנזק שנגרם.

התרופפות אחיזה של עמודי המעקה בגלל התפוררות עיגון בבטון.

תקלה זאת אופיינית לבתים שאינם חדשים ולעיתים מעוררת סכנה של ממש. גם במקרה זה ניתן לבצע חיזוק ותיקון של מעקה מדרגות על ידי הוספת קיבוע לעמוד קיים או יצירת עמוד מעקה חדש והצמדתו לעמוד הקיים זאת כמובן בהתאם למבנה המעקה וחדר המדרגות.

תיקון וחיזוק מעקה מדרגות כאשר קטעי מעקה שבורים או חלודים

בבתים ישנים בעיקר או בבתים שבהם הותקן מעקה מדרגות עשוי ברזל שלא נצבע כהלכה. עלול מעקה המדרגות עצמו להחליד או לסבול משברים מוקדם מהמצופה. אנו בהנדימן עצ-בעות נחליף את חלקי המעקה הפגומים בחלקי מעקה שניצר, בדיוק בהתאמה למעקה שלכם. החלק החדש יחובר, ויקובע בעזרת ריתוך לחלק השבור במעקה הקיים ולאחר הגימור (שיוף וצביעה) ישתלב במעקה הישן כמעט באופן מושלם.

לסיכום. שימו לב, ועד הבית או פרטיים

אם גם בבית שלכם, בחדר המדרגות המשותף מעקה המדרגות רופף, מהווה סכנה ואינו בטוח לשימוש הדיירים. פנו אלינו ונשמח להתאים גם עבורכם תיקון וחיזוק מעקה מדרגות בהתאם למבנה חדר המדרגות שלכם.

צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 או דרך צור קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.