קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט

עצ-בעות הנדימן יבצעו עבורכם קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט במקצועיות ובמיומנות

 להזמנת שירות הנדימן עצ-בעות התקשרו 058-4331994

קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט - דברים שכדאי לדעת

הזמנתם לאחרונה פרקט חדש, או ריצוף חדש בהדבקה? קודם כל תתחדשו! חברת עצ-בעות הנדימן מספקת שירות קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט או אחרי הדבקת ריצוף חדש, בכדי להשלים את החוויה החדשה שרכשתם.

להזמנת שירות קיצור דלת עץ חרי התקנת פרקט או אחרי הדבקת ריצוף חדש, התקשרו 058-433-1994, ונשמח לעמוד לשירותכם.

עבור דירה או בית בתהליך בנייה, הדבר פשוט מאוד. האדריכל משרטט בתוכניות האדריכליות כי יש להנמיך את הרצפה בסנטימטר אחד עבור דמוי פרקט או בשני סנטימטרים עבור פרקט אמיתי. הקבלן מקבל את התוכניות האדריכליות, והפועל מבצע בהתאם, כך שבעת התקנת הפרקט הוא יושב בול בנישה שלו ומיישר קו עם גובה סף הדלת, והדלת נסגרת בצורה חלקה.

הבעיה קיימת כאשר, מעוניינים להחליף ריצפה לבית קיים. בין אם מדובר בהתקנת פרקט חדש או הדבקת ריצוף חדש על ריצוף קיים – בשני המקרים מדובר בהגבהת הרצפה, שאינה עולה עוד בקנה אחד עם המידה של הדלת הקיימת, שכבר לא תיסגר או שיהיה קשה מאוד לסוגרה. עובדה זו, מחייבת הזמנת שירות קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט או אחרי הדבקת ריצוף חדש על ריצוף קיים.

למרות האמור לעיל, ראוי לציין, כי לא תמיד יש צורך בקיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט או אחרי הדבקת ריצוף חדש. לעיתים, כיוונון של הדלת והגבהתה יעשה את העבודה ללא צורך בקיצור דלת העץ, וזהו המצב האידיאל עבור דלת מעץ. עם זאת, לעיתים הפער הוא גדול כל-כך שלא ניתן להימנע מביצוע קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט. עצ-בעות הנדימן יבצעו את הבדיקה עבורכם, ויקבעו האם יש צורך בקיצור הדלת או לא.

קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט אינה מלאכה שמומלץ לבצעה לבד. מלאכה זו דורשת ציוד מתאים, מיומנות, וכושר דיוק. חברת עצ-בעות הנדימן עושה שימוש בציוד מתקדם ומדויק לקיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט. אצלנו תקבלו עבודה קיצור דלת עץ מדויקת כל-כך, שבסוף העבודה תוכלו להתרשם מהדלת היושבת בהתאמה מלאה לגובה הרצפה החדש.

מעבר למקצועיות, דיוק ומיומנות, עצ-בעות הנדימן מציעה לכם ממש בחינם, שירות לקוחות אישי, חיוך, ועבודה מהלב. אנו עומדים לשירותכם, גם לאחר גמר העבודה, ולכל שאלה ובעיה אנחנו פה.

לפרטים נוספים אודות עצ-בעות הנדימן ו/או להזנת שירות קיצור דלת עץ אחרי התקנת פרקט, התקשרו 058-4331994, ועצ-בעות תשמח לעמוד לשירותכם. לחילופין, ניתן להשאיר פרטים בדך צור קשר שבאתר. מענה מובטח בתוך 24 שעות.