פתיחת סתימה בכיור | סתימה בכיור

הנדימן עצ-בעות מספקים לכם פתיחת סתימה בכיור כולל פירוק, ניקוי והרכבה של הסיפון. עצ-בעות הנדימן לבית ולמשרד, מתמחים במתן מענה מהיר ואדיב לפתיחת סתימה על מנת לאפשר לכם לחזור ולהמשיך להשתמש בכיור בהקדם האפשרי. להזמנת פתיחת סתימה בכיור שלך טלפון - 058-4331994

לצפייה בסרט הדגמה לחץ כאן

פתיחת סתימה בכיור כולל פירוק, ניקוי והרכבה של הסיפון

עצ-בעות הנדימן לבית ולמשרד, מתמחים במתן מענה מהיר ואדיב לפתיחת סתימה על מנת לאפשר לכם לחזור ולהמשיך להשתמש בכיור בהקדם האפשרי. מתן פתרונות ומענה מהיר לכל צורכי ההנדימן לבית, למשרד, לגן, לחצר ולעסק. נשמח לעמוד לרשותכם להתמודדות עם כל תקלה להזמנת

פתיחת הסתימה בכיור שלך טלפון - 058-4331994

פתיחת סתימה בכיור או סתימה במערכת הניקוז של הבית (או המשרד)

נדגיש כי ללא קשר לגורם הסתימה בכיור, בכל מצב בו יש עיכוב בקצב ניקוז המים בכיור אנו ממליצים ליצור עמנו קשר באופן מיידי. במרבית המקרים פתיחת סתימה ללא עיכוב. מחייבת טיפול מקומי בסיפון הניקוז של הכיור. במערכת הניקוז של הכיור עצמו מבלי צורך בתהליכים מורכבים של פתיחת סתימות בצנרת הניקוז.

שימו לב!!! סתימה בכיור שלא מטופלת בזמן עלולה לגרור סתימה משמעותית בצנרת הניקוז. בנוסף יכול להיגרם נזק מצטבר לסיפון ומערכת הניקוז המקומית של הכיור. אל תשתהו עם טיפול בכיור סתום גם אם הסתימה היא חלקית בלבד הזמינו מיד הנדימן לטיפול הסתימה.

סיבות לסתימה בכיור

סתימה בכיור אמורה להימנע כאשר עושים שימוש נכון במסננים אשר ממוקמים מעל פתח הניקוז בכל כיור. אולם גם בכיורים בביתם של הקפדנים ביותר מתגלה לעתים האטה בקצב הניקוז בכיור או שמתרחשת סתימה רבתי.

מתחת לכל כיור מצויה מערכת אשר מתפקידה לרכז ולבלום את חלקי המוצקים (בעיקר הגדולים יותר) מלחדור ולחלחל לצינורות מערכת הניקוז של הבית או המשרד. מערכת זאת נקראת סיפון והיא מופיעה בצורות וגדלים שונים. המשותף לכולם הוא קיומו של מנגנון אשר תפקידו איסוף לכלוך ומוצקים אשר מתנקזים עם המים.

באופן טבעי גם כאשר מתנהלים נכון למניעת כניסת לכלוך למערכת הניקוז של הכיור. מדי תקופה הלכלוך שהצטבר בסיפון גורם לסתימה. לעיתים תהליך הסתימה הוא הדרגתי ולעיתים הוא מתרחש באחת כתוצאה מחדירת כמות לכלוך גדולה בבת אחת.

הטיפול הוא זהה ויש לפרק בהקדם את הסיפון ולפנות את שאריות הלכלוך ולאפשר זרימה חופשית של מערכת הניקוז. אם אתם מיומנים בצעו זאת בעצמכם. במידה ונתקלתם בסתימה בעייתית שאינכם מצליחים להתמודד אתה זה הזמן ליצור עמנו קשר. עצ-בעות הנדימן לבית ולמשרד טיפול מקצועי לסתימות כיורים.

מה הם החומרים שסותמים את הכיור שלנו

מרבית החומרים שסותמים את הכיור שלנו הם חומרים אורגניים. בנוסף ניתן למצוא תמיד מרבצי אבק וחול שמתאספים בהתאם למיקומו של הכיור.

פתיחת סתימה בכיור מטבח תגלה לרוב שאריות מזון ואף שומנים שהצטברו בתוספת שרידים ושאריות של סמרטוטים, כריות ניקוי ומגבות ניגוב.

הסתימה בכיור בחדר האמבטיה יכולה להיווצר מהצטברות של שרידי שער, ולכלוך משטיפת ידיים או סמרטוטי ניקוי.

כיור חדר כביסה ייסתם לרוב משאריות בד.

יש להדגיש כי עדיין ניתן למצוא מקומות בהם משתמשים בחומרי ניקוי שעלולים אף הם לגרום לסתימה במידה ונעשה בהם שימוש יתר.

אנו מציעים לכם בכל מקרה של סתימה חלקים או מלאה ליצור עמנו קשר. אנו בהנדימן עצ-בעות נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת במענה מהיר ואדיב לפתיחת סתימה על מנת לאפשר לכם לחזור ולהמשיך להשתמש בכיור בהקדם האפשרי. להזמנת פתיחת סתימה בכיור שלך

פנו לטלפון - 058-4331994 או לצור קשר.