התקנת צירים לדלת - החלפת ציר פייפ לציר ספר

הנדימן עצ-בעות מתמחים בהחלפת צירים לדלתות קיימות, את הצירים יש להתאים לסוג הדלת

דוגמא נפוצה היא דלתות שהותקנו עם צירי פייפ, לרוב; צירי פייפ מתאימים לדלתות קלות בלבד, ולכן לדלתות במשקל בינוני או כבד יש להתאים צירים מסוג אחר, הציר המועדף עלינו הוא ציר ספר, במקרה והדלת שלכם חורקת, נחליף את צירי הדלת מצירי פייפ לצירי ספר איכותיים וכך (לרוב) נפתור את הבעיה, לייעוץ פרטים והזמנות - 058-4331994.

החלפה והתקנת צירים לדלת במקום ציר פייפ

הנדימן עצ-בעות מתמחים בהחלפה והתקנת צירים לדלת במקום ציר פייפ. אנו מבצעים החלפה של ציר פייפ בציר ספר ומחזירים את הדלת לתקינות פעולה כפי שהייתה במקור. לפרטים, ייעוץ והזמנת התקנת צירים לדלת שלכם פנו אלינו

טלפון-058-433-1994 נשמח לעמוד לשירותכם.

הנדימן עצ-בעות מתמחים בהחלפה והתקנת צירים לדלת במקום ציר פייפ. אנו מבצעים החלפה של ציר פייפ בציר ספר ומחזירים את הדלת לתקינות פעולה כפי שהייתה במקור. התקנת צירים לדלת בצורה מקצועית. במקום ציר פייפ, נתקין ציר ספר חזק וייעודי לדלתות כבדות, כולל כיוונון מדויק של הדלת למצבי פתיחה, סגירה ונעילה ללא הפרעה. תהליך החלפת ציר פייפ לציר ספר מבטיח את היציבות של הדלת ומניעת התרופפות הצירים מהמשקוף. התקנת צירים לדלת וביצוע החלפת צירי פייפ בצירי ספר מאפשר להמשיך ולעשות שימוש בדלת לזמן ארוך

דוגמאות למצבים אופייניים של תקלה בצירים

יש לשים לב כי מצבים אלה הם הדרגתיים וככל שממשיכים להשתמש בדלת מחמירה התרופפות הציר ולעיתים לא ניתן לעשות יותר שימוש בדלת. במרבית המקרים הציר המקורי של הדלת אינו עומד בעומס המשקל שלה ולכן יש צורך בהחלפת ציר הפייפ המקורי בציר ספר מותאם למשקל הדלת.

לא ניתן לסגור את הדלת

המצב הראשוני והנפוץ ביותר הוא שהדלת אינה נסגרת חלק. כלומר מתעורר קושי לטרוק את הדלת למצב סגירה או נעילה ויש צורך להפעיל כוח לשם כך. לעיתים יש צורך להרים את הדלת בעזרת הידית על מנת שיהיה ניתן לסגור אותה וגם אז לא תמיד היא ממש נסגרת.

לא ניתן לפתוח את הדלת

מצב שבו הדלת נתקעת במצב סגור ויש צורך להפעיל כוח מוגזם על מנת לפתוח אותה. לעיתים קרובות מתרחשת פגיעה גם במנגנון הידית והנעילה כתוצאה מכך.

הדלת משפשפת את הרצפה

כתוצאה מהתרופפות אחיזתו של הציר בלחץ משקלה של הדלת. הדלת שוקעת בחלק הרחוק מהמשקוף מתחילה לשפשף את הרצפה ובהדרגה יוצאת מכיוון.

למה נדרשת החלפת ציר פייפ מקורי בדלתות חדשות והתקנת ציר ספר

במרבית דלתות פנים וגם בחלק מדלתות כניסה עושים היצרנים שימוש בציר פייפ. בשונה מציר ספר אשר לו אחיזה רחבה למדי ורב נקודתית הן בדלת והן במשקוף. לציר פייפ אחיזה חד נקודתית הן בדלת והן במשקוף. ציר פייפ יושב על בורג יחיד לכיוון המשקוף ובורג יחיד אל גוף הדלת. זהו עקב אכילס של ציר זה שהוא נוח ומהיר יחסית להתקנה ולכן מרבית החברות המייצרות דלתות פנים עושות בו שימוש במרבית מפסי הייצור של דלתות הפנים. גם נפח המתכת של ציר זה קטן יותר. בנוסף התקנתו אינה דורשת הכנת תושבת בדלת או במשקוף כפי שדורש ציר ספר.

כיום נהוג להשתמש בדלתות פנים דקורטיביות שבחלקן אף מותקנות זגוגיות או בידוד למניעת רעשים. דלתות אלה כבדות באופן משמעותי מדלתות פשוטות וחלולות שלהן היה מיועד ציר פייפ בתחילה. כתוצאה מכך, גם אם השימוש בדלת הוא נכון תהליך ההתרופפות של הצירים החד נקודתיים הו מהיר באופן משמעותי יותר מאשר צירי הספר להם היינו רגילים ובמקרים רבים דלתות ממש חדשות "יוצאות מכיוון" ופעולתן משתבשת.

מצבים בהם יש צורך להתקין ציר ספר במקום ציר פייפ

נדגיש כי מרבית המצבים נובעים מהתרופפות ציר פייפ אשר מותקן בדלת גם כאשר הדלת נראית חדשה המצבים האופייניים אשר מחייבים התקנת צירים לדלת, במקום ציר פייפ מקורי, מתחלקים לשלושה מצבים עיקריים. יש להדגיש כי לעיתים, מתחילים לשים לב לכך שנדרש טיפול בצירי הדלת, רק לאחר שהמצב מחמיר. מחמיר עד כדי חוסר יכולת לסגור או לפתוח את הדלת, ללא השקעת מאמץ מיוחד. מאמץ על מנת להתגבר על החיכוך במשקוף או הרצפה מחוסר הכוונון של הדלת. לעיתים אף יש צורך בשימוש בשתי ידיים לסגירה או פתיחה.

המלצתנו היא כי בכל מצב בו אתם עושים שימוש קבוע בדלת חדשה ומתחיל ים להרגיש כי הדלת אינה נסגרת חלק צרו עמנו קשר על מנת לתת מענה ולבצע התקנת צירים לדלת במקום הצירים הקיימים. המשך שימוש בדלת לא תקינה יכול לגרור הוצאה כבדה יותר אם המשקוף או הדלת עצמה נפגעים ויש צורך לתקן או להחליפם.

החלפה והתקנת צירים לדלת על ידי הנדימן עץ-בעות. החלפת ציר פייפ לציר ספר בדלתות שיצאו מכיוון שקעו, נוגעות ברצפה או אינן נסגרות ונפתחות כהלכה. אנו מבצעים החלפה והתקנת צירים לדלת למוסדות ציבור, משרדי חברות וארגונים וכן לדירות ובתים פרטיים. לפרטים, ייעוץ והזמנת התקנת צירים לדלת שלכם פנו אלינו

טלפון-058-433-1994 נשמח לעמוד לשירותכם.