תיקון שער כניסה לחניה | תיקון שער חנייה

הנדימן עצ-בעות תיקון שער כניסה לחנייה פרטית וציבורית. תיקון כולל. יישור, חיזוק, כוונון והחזרה לפעילות סדירה של שער חנייה. לייעוץ והצעת מחיר טלפון - 058-4331994.

תיקון שער חנייה | תיקון שער כניסה לחנייה

הנדימן עצ-בעות תיקון שערי כניסה לפרטיים וציבוריים

הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון שער כניסה לחניה והחזרתו לפעולה תקינה. הנדימן עצ-בעות מציעים לכם תיקון שער כניסה לחנייה במקום להחליף את השער או להשביתו. במקרים של פגיעות מרכב או כל סיבה אשר בגללה לא ניתן להפעיל את שער הכניסה לחנייה צרו איתנו קשר.

טלפון - 058-433-1994 נשמח להעניק לכם שירות תיקון לשער החנייה שלכם.

מצבים בהם נדרש תיקון שער כניסה לחנייה

ניתן לתקן שער חנייה ! לא מוכרחים להחליף!

נדגיש כי אנו בהנדימן עצ-בעות איננו עוסקים בשאלת הגורמים לתקלה בשער חנייה בביתכם. המומחיות שלנו היא התמודדות ומציאת הפתרון היעיל והטוב ביותר שיאפשר לנו את תיקון שער הכניסה לחנייה ויאפשר לכם לשמור על שער חנייה קיים ולחזור ולהשתמש בו בחיי היומיום ללא תקלות.

הפגיעות והתקלות במנגנוני ההפעלה החשמליים, ניתנות לפתרון על ידי החלפתם. אך פגיעה במבנה שער הכניסה מחייב פתרונות יצירתיים ומורכבים קצת יותר.

הסיבה האופיינית ביותר לקריאה לתיקון שער כניסה לחנייה היא מצב בו השער מעוות, יצא מכוונון, ירד מהמסילה או התעקם בשל פגיעה מכנית כזאת או אחרת (למשל לחץ מטמבון של רכב).

תיקון שער כניסה לחנייה בשל עיוות

מצב בו הצורה המקורית של שער כניסה לחנייה נפגמה, עוותה בשל פגיעה מכנית. הפגיעה המכנית האופיינית היא התקרבות יתר ויצירת מגע של רכב עם שער החנייה (לעיתים של בעלי הבית). ללא קשר למיקומה של הפגיעה, מרגע בו שער הכניסה לחנייה קיבל עיוות או אפילו התפרק חלקית (למשל פנלים משוחררים או מופרדים מהמסגרת) סביר להניח שפעולתו תפגע או שלא ניתן יהיה להפעילו כלל.

יש לזכור, כי מרבית שערי הכניסה מופעלים חשמלית, אך גם אלו שאינם חשמליים, נעים על מנגנונים אשר מחייבים כוונון מדויק ותנועה חופשית של החלקים הנעים. ברגע אשר מתרחשת פגיעה מכנית. ועל השער מופעל כוח בכיוון לא מתוכנן. המערכות הנעות משתבשות והשער יתקע. אם בשל מנגנון פגום או מסילה מעוותת.

זיכרו זאת אינה סיבה להחליף את השער או לחדול מלהשתמש בו. הנדימן עצ-בעות מתמחים במתן פתרונות גם לפגיעות מורכבות. תיקון שער כניסה לחנייה הנה אחת המומחיות שלנו.

עיוות של שער כניסה לחנייה יכול להיגרם גם אם מנגנון הבטיחות של השער נפגם או לא פעל והשער נסגר על הרכב בעת הכניסה או היציאה מהחנייה. במקרים כאלה לעתים הפגיעה היא במנגנוני ההפעלה של שער הכניסה בנוסף לגרימת העיוות. עיוות ואף פגיעה במנגנונים, יכולה להתרחש גם כאשר הושאר גוף כלשהו המונע את תנועתו החופשית של שער הכניסה והשער נתקע בו במהלך סגירה או פתיחה.

תיקון שער כניסה לחנייה בגלל ירידה מהמסילה

ישנם מקרים בהם השער חזק דיו לעמוד בלחץ הפגיעה המכנית אך המסילה עליה הוא מתעוותת או שמנגנון התנועה מתקלקל. הנדימן עצ-בעות מציעים לכם תיקון שער כניסה לחנייה גם כאשר השער ירד מהמסילה ויש לבצע תיקון וכוונון שיאפשרו תנועה חופשית על המסילה, סגירה ופתיחה של שער הכניסה לחנייה לאחר תיקונו.

בלאי המחייב תיקון שער כניסה

יש לזכור כי שערי הכניסה עשויים מתכות עמידות ברוב המקרים אולם תופעות אקלימיות רגילות כגון גשם ואבק בתוספת חול באזורים מועדים גורמים לבלאי מואץ לחלקים נעים או לחלקי שער עשויים מתכת חשופה.

לעיתים המסילה או הגלגלים הנעים נפגמים ויש צורך בטיפול מונע או החלפתם.

הנדימן עצ-בעות, תיקון שער כניסה לחנייה המאפשר לכם להימנע מהוצאות מיותרות והזמנת שער חדש. בכל מצב בו שער הכניסה לחנייה שלכם אינו פועל באופן תקין.

צרו עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994. נשמח למצוא פתרון ולתקן גם את שער הכניסה לחנייה שלכם.