תיקון כיסאות

הנדימן עצ-בעות מתמחים בתיקון כיסאות עץ מכל הסוגים שמסיבות כאלה ואחרות לא ניתן להשתמש בהם. אנו נחזיר את הכיסא למצב שניתן להמשיך ולהשתמש בו. הנדימן נגרות מספקים שירות תיקוני נגרות לכל רהיטי הבית כולל תיקוני מטבח. להזמנת שירותי הנדימן לתיקון כיסאות עץ בביתכם צרו עמנו קשר בטלפון - 058-4331994 או דרך צור קשר באתר. נשמח לייעץ ולתאם מועד לביצוע התיקון

 לצפיה בסרטון הדגמה - לחץ כאן

תיקון כיסאות עץ על ידי הנדימן נגרות אנו נחזיר את הכיסא למצב שניתן להמשיך ולהשתמש בו

הנדימן נגרות מספקים שירות תיקוני נגרות לכל רהיטי הבית כולל תיקוני מטבח עצ-בעות, הנדימן לבית, נותן לכם כיסוי מלא לכל צורכי התיקונים בביתכם. להזמנת הנדימן לתיקון כיסאות עץ פנו בטלפון - 058-433-1994 או פנו דרך האתר.

המלצתנו החשובה היא לא לחכות שהכיסא מתפרק. ברגע שאתם מזהים שישנה התרופפות בחיבורים או שהכיסא מתנדנד. צרו עמנו קשר מידי שאם לא כן עלול הנזק להחמיר והתיקון יהיה מורכב יותר ועלותו גבוהה יותר.

שירותי ההנדימן שלנו כוללים: הנדימן נגרות לכל תיקני העץ, הנדימן מטבחים לתיקון מטבחים, הנדימן מסגרות לתיקון גדרות ומפרטי מתכת. כמו כן ניתן לקבל שירותי הנדימן גבס והנדימן תריסים לתיקון תריסים חשמליים ותיקון תריסי גלילה מכניים. כשלכם יש תקלה בבית אנחנו נמצא את הפתרונות.

סוגים של כיסאות עץ

אנו בעצ-בעות, הנדימן נגרות, מטפלים בכל סוגי העץ, אך הטכניקה שבה נשתמש על מנת לתקן את הכיסאות תשתנה ותותאם לסוג הכיסא, סוג העץ, מאפייני המושב, צורת המשענת, סוג הרגלים וצורת המחברים בין מרכיבי הכיסא השונים.
הסוגים הנפוצים של כיסאות הם:

  • כיסאות עץ מלא ללא מושב מרופד
  • כיסאות עץ מלא עם מושב ומשענת MDF או סיבית ללא ריפוד.
  • כיסאות עץ מלא עם מושב מרופד
  • כיסאות עץ מלא עם מושב ומשענת מרופדים.

ישנם סוגי כיסאות נוספים כגון כיסאות עם רגלי מתכת ומושב ומשענת מעץ עטוף ריפוד או עץ ללא ריפוד. וגם כיסאות עשויים רק מתכת וכיסאות עשויים עץ שבהם הכל מרופד חוץ מהרגליים הבולטות כלפי מטה.
כל הכיסאות ניתנים לטיפול ותיקון אך יש לזכור שאנו  מתאימים את סוג התיקון למהות התקלה ולכן עליכם להזמין אותנו מיד כאשר אתם מגלים את התקלה.

תקלות אפשריות בכיסאות עץ

נציין מספר תקלות אופייניות אשר טיפול מידי בהן על ידי הנדימן נגרות, מאפשר ביצוע תיקון כיסאות עץ והחזרתם לשימוש מלא.

  • הכיסא מתנדנד כתוצאה מחיבורים רופפים. הסיבה היא בלאי או שבר באחד החיזוקים המקבעים את הכיסא.
  • התפרקות של המשענת באופן מלא או חלקי. הסיבה יכולה להיות שבר או התנתקות בנקודת החיבור למוט שמחזיק את המשענת.
  • הפרדות של חלק המושב מהמסגרת באופן חלקי או מלא. הסיבה יכולה להיות שחרור הברגים שמחזיקים את המושב או שהפרדות המושב הנה תוצאה שלהתרופפות חיבורי הרגלים והנדנודים.

ישנם אוד תקלות נוספות ומגוונות. ללא קשר לסיבת התקלה אנו מתאימים את התיקון ומבצעים אותו באופן יסודי כך שלא יחזור על עצמו.

הכיסאות בבית מתנדנדים? המשענת רופפת? הרגליים לא מחזיקות? חלק מהחיזוקים נפרד מהכיסא? המושב לא מחוזק מספיק?צרו עמנו קשר מידי. כל התיקונים המבוצעים על ידנו מבוצעים ביסודיות ובאחריות לאיכות התיקון. אנו מקפידים על שירות אישי ומעל לכל חשובה לנו שביעות רצונם של כל לקוחותינו. אנו בהנדימן נגרות נשמח לייעץ ולהגיע אליכם בזמן המתאים לכם ולתקן עבורכם את כיסאות העץ שלכם.

צרו קשר בטלפון - 058-433-1994 או דרך צור קשר באתר