החלפת צילינדר | מגנון לדלת ובריח לדלת

הנדימן עצ-בעות מתמחים בביצוע תיקון וטיפול מלא בכל סוגי הדלתות כולל החלפת צילינדר, כחלק מהחלפת מנעול דלת או החלפת מנגנון מנעול חבוי

אנו נבצע כיוון דלת, הוספת בריח לדלת וצילינדר מנעול וזאת בהתאם לצורך. פנו אלינו בטלפון 058-433-1994 ונשמח לעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי

החלפת מנעולים - מנגנון לדלת - מנעול חבוי - בריח לדלת

אנו בעצ-בעות ערוכים לתת מענה ופתרון לכל מצב בו יש צורך בהחלפה או הוספת רכיבים לכל סוגי הדלתות והשערים על מנת שיהיה ניתן לפתוח, לסגור ולנעול אותם לפי הצורך. אנו נבצע עבורכם החלפת מנעולים, תוספת או החלפת בריח לדלת. נחליף מנעול חבוי, מנגנון לדלת או החלפת צילינדר מנעול בלבד. נבצע כיוון דלת וזאת בין אם מדובר בדלת ראשית או דלת פנימית. אנו מבצעים גם החלפת מנגנון לדלת בדלתות ברזל והחלפת מנעול דלת והתקנת בריח לדלת במידת הצורך.

גורמים לשיבושים בפעולת מנעול דלת והצורך בהחלפת מנעול חבוי

באופן כללי ניתן להצביע על שני סוגים עיקריים שיכולים לגרום לשיבוש ואי תקינות פעולת מנעול דלת. גורמי בלאי טבעי כתוצאה משימוש ממושך וגורמי בלאי הנגרם שימוש קלוקל ראו פגיעה מכנית במנעול החבוי, בידית או בצילינדר מנעול הדלת.

בלאי טבעי למנעול חבוי וצילינדר דלת

בלאי הטבעי יכול להיגרם משימוש בתדירות גבוהה בדלת שמלכתחילה לא יועדה לשימוש מרובה או של הותאמה לכך וזאת במידה כאשר מותקן בדלת מנעול חבוי שאינו מאיכות מספקת לכמות השימוש וצילינדר דלת שאינו עומד בשימוש בתדירות גבוהה.

ברוב המקרים תחושו בשיבוש ופעולה לא תקינה בעת סגירת הדלת או פתיחתה ובעיקר כאשר ברצונכם לנעול את הדלת. שיבושים מזעריים אלה יחריפו עם המשך השימוש עד למצב שבו יהיה צורך לבצע החלפה של מנעול חבוי או מנעול דלת ולעתים גם את ידית הדלת.

מקור לבלאי טבעי נוסף יכול להיות כתוצאה מחשיפת הדלת לפגעי מזג אוויר וזאת בעיקר אם בדלת חיצונית הותקן מנעול חבוי שאינו אמור לשמש בדלת חיצונית ובדומה גם צילינדר דלת פנימית אם הותקן בדלת חיצונית. במקרים אלה סביר שתופיע חלודה או שהמנגנונים ייתקעו ויחדלו לפעול כהלכה.

נציין שהמלצתנו היא, להזמין אותנו מיד בתחילת הדרך, כאשר אתם חשים שהדלת אינה נסגרת, נפתחת או ננעלת באופן חלק ובכך למנוע תקלות משמעותיות יותר כמו יציאת הדלת מאיזון ואפילו עקירת ידיות או צירים. צרו עמנו קשר בטלפון - 058-433-1994 ונשמח לבוא ולטפל במנגנון לדלת או בצילינדר באופן מידי.

בלאי כתוצאה משימוש לא נכון וטיפול לקוי במנעול דלת וצילינדר מנעול

המקור לתקלות אלה מתחלק לתקלות הנובעות מהפעלת כוח לא נכונה על מנגנון סגירת הדלת כגון טריקה של הדלת, או ניסיון פתיחה כאשר המנעול דלת תקוע. המנגנונים שבהם אנו מדברים אינם מנגנונים שניתן להפעילם בכוח וכאשר מופעל עליהם כוח רב מדי תתרחש תקלה. גם כאשר מסיבות כאלה ואחרות הדלת מאבדת את כיוונה ואינה פועלת כהלכה וממשיכים להשתמש בה ללא ביצוע כיוון דלת תתרחש בסופו של דבר תקלה נוספת.

נדגיש שגם במקרים אלה ניתן למנוע נזק גדול אם מיד לאחר שמתרחשת תקלה המשבשת את פעילות המנגנון לדלת תזמינו אותנו לטיפול, תיקון והחלפה. בשלב ראשוני זה,  ניתן לבצע החלפת צילינדר בלבד ואין צורך להחליף את כל המנגנון לדלת למשל.

תיקון, החלפה והוספה של בריח לדלת

במקרים רבים מתבצע שימוש לא נכון בדלת אשר גורם לתקלות שניתן למנוע אותן על ידי התקנת בריח לדלת. בריח לדלת מאפשר לסגור את הדלת בצורה תקינה. במקרים רבים כאשר מדובר בדלת בעלת שתי כנפיים הרי שכנף אחת של הדלת אמורה להיות מקובעת כהלכה, על מנת שהמנגנון לדלת שממול יפעל, כמצופה וניתן יהיה לסגור את הדלת או לנעול אותה. במקרים של פתח שלו שתי דלתות כמעט תמיד יש צורך בבריח לדלת מסוג כל שהוא וגם כאן עלולות לצוץ תקלות משימוש לקוי או חוסר טיפול.

עצ-בעות ההנדימן שלכם לטיפול, תיקון, החלפה והתקנה של כל סוגי הבריח לדלת, החלפת מנגנון לדלת, החלפת צילינדר, החלפת מנעולים, כיוון דלת והתאמה מחודשת. פנו אלינו דרך האתר או בטלפון - 058-433-1994. אנו כאן כדי לעזור ולהחזיר לתקינות את כל שהתקלקל.