החלפת ידית לדלת | הנדימן לבית

הנדימן עצ-בעות מתמחים בהחלפת ידית לדלת גם כאשר יש צורך לבצע התאמות לידית החדשה. ניתן להזמין החלפת ידית לדלת בקריאת שירות דחופה או כחלק מתיקון וטיפול מונע מתוכנן, בדלתות הבית. הנדימן לבית עצ-בעות שירות תיקונים, טיפולי מניעה, וכיוון בכל דלתות הבית (כולל דלתות ארונות מטבח).

 הזמנת שירות  בטלפון: 058-4331994 או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם

הנדימן עצ-בעות - החלפת ידית לדלת כולל החלפת מכלול מנגנון הסגירה והנעילה במידת הצורך.

אנו מבצעים החלפת ידית לדלת במקצועיות תוך הקפדה ושמירה הן על איכות התיקון והן על הניקיון בסביבת העבודה. להזמנת החלפת ידית לדלת שלכם צרו קשר בטלפון: 058-4331994 או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם.

ברצוני להדגיש כי במקרים רבים ניתן להימנע מהצורך לבצע החלפת ידית לדלת אם מבוצע טיפול מונע תקופתי. טיפול המאפשר המשך הפעלה של כל המנגנונים הקשורים לדלת (ידית, צירים, מעצור וכו`). הנדימן עצ-בעות מספקים גם טיפול מונע ושימור מצב תקין של כלל דלתות הבית. אין צורך להמתין עד שידית הדלת אינה פועלת כלל. נשמח לבצע טיפול מונע לדלתות ביתכם.

מצבים בהם יש לבצע החלפת ידית לדלת

קיימים מספר מצבים בהם לא ניתן להמשיך ולהשתמש בידית הדלת הקיימת ויש לבצע החלפת ידית לדלת על מנת שניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בדלת כולל סגירה ופתיחה בטוחה של הדלת, ללא צורך בהפעלת כוח מיותר או טריקה של הדלת.

ניתן לחלק את המצבים בהם מתבקש להחליף ידית לדלת לשני סוגים. מצבים שנגרמו כתוצאה מבלאי טבעי ושימוש הולם בדלת הם סוג אחד. הסוג השני מאופיין בכך שידית הדלת, מנגנון הסגירה ואפילו הדלת עצמה ניזוקו בשל שימוש לא הולם. הפעלת כוח לא סביר לפתיחה או סגירה, טריקה של הדלת וכמובן נזקי בלאי ראשוניים שלא טופלו בזמן וגרמו לנזקים חמורים אשר מאלצים אותנו לבצע החלפה מלאה של ידית לדלת.

חשוב לציין שכיום הדלתות המורכבות במרבית הבתים מכווננות ומתאמות למשקוף עוד בבית החרושת כך כי מרבית התקלות בפתיחת הדלת וסגירתה מקורן בבלאי טבעי או נזק משימוש לא הולם.

בלאי טבעי הגורם להחלפת ידית לדלת

שימוש ממושך עלול ליצור התרופפות בידית הדלת עצמה - התרופפות כזאת עלולה לגרום לכך שהפעלת הידית לפתיחה ו/או סגירה לא תבצע את הזזת לשונית הנעילה באופן מלא כך שיהיה צורך להפעיל כוח לא סביר לפתוח ולסגור את הדלת. בהתאם למבנה הידית, ייתכנו מצבים בהם יש לבצע החלפת ידית לדלת כבר בשלב זה על מנת למנוע נזקים חמורים יותר כתוצאה מהפעלת הכח.

בלאי טבעי אופייני נוסף הוא כאשר קפיץ לשונית הסגירה של הידית מתחיל "לזייף". התוצאה היא שהן פתיחת הדלת והן סגירתה אינן מתבצעות באופן חלק ויש להפעיל לחץ מוגבר על ידית הדלת לעתים אפילו מספר פעמים עד אשר הדלת נפתחת. במקרי קיצון הדבר יכול להגיע למצב בו לא ניתן לפתוח את הדלת כלל או לחלופין כאשר סוגרים את הדלת לשונית הנעילה כלל אינה פועלת והדלת אינה "נתפסת" במצב סגירה.

בלאי טריקת סגירה רגילה  - מצב נוסף הקשור ללשונית מנגנון סגירת הדלת, נובע מכך שמרבית דלתות הבית נסגרות בטריקה. ללא צורך בהורדת הידית באופן מלא ואפילו ללא צורך בהורדת הידית כלל. פשוט מושכים או דוחפים את הדלת למצב סגירה וכתוצאה מכך הלשונית נדחפת פנימה ונתפסת במגרעת המשקוף. חזרה אין סופית (טבעית) על תהליך זה גורמת לבלאי המתבטא כאמור, בהתרופפות הקפיץ ואף יציאה מלאה מתפקוד של הלשונית. הנדימן לבית ולמשרד עצ-בעות ישמח להעניק לכם שירות החלפת ידית לדלת גם בשל תקלה פשוטה.

תקלות שמקורן בשימוש לא נכון וגורמות החלפת ידית לדלת

מרביתן של התקלות נובעות מכך כי הבלאי טבעי לא טופל בזמן. אך ישנם גם נזקים ברורים משימוש לא תקין בדלת.

משיכה דו כיוונית של ידית הדלת בו זמנית (פתיחה/סגירה) - על ידי שני אנשים (ילדים) שונים. במקרי קיצון יכולה הידית להישאר בידיהם של הדוחפים, מושכים ויש צורך בתיקון החלפה מלאה של ידית הדלת.

טריקת דלת בעוצמה - תוך שימוש בידית והפעלת כוח בכיוון הסגירה תביא לנזק בלתי הפיך לידית הדלת ויהיה צורך להחליפה בשלב מאוחר יותר.

משיכת הדלת לפתיחה תוך הפעלת כוח לא סביר - ללא שחרור לשונית הנעילה של מנגנון הסגירה ממצב סגור יביא לכך שידית הדלת תעקר בסופו של דבר ממקומה וייתכן אפילו שיהיה צורך בהחלפת הדלת כולה.

כאמור אלו הן רק דוגמאות לתקלות וגורמים למצבים שבהם יש צורך להחליף את ידית הדלת

אנו בהנדימן לבית ולמשרד עצ-בעות מאמינים שעם טיפול מונע נכון ניתן להימנע ממצבים אלה שלעתים גורמים אי נוחות רבה לבני הבית. לדוגמא: כאשר לא ניתן לסגור כהלכה את דלתות חדר השינה, השירותי או חדר האמבטיה.

אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר מיד כאשר אתם מרגישים כי סגירת ופתיחת הדלת, אינן הולכות "חלק" ולפתע יש צורך להפעיל כוח שונה או נוסף, על מנת לסגור את הדלת או לפותחה.

ביקור קצר וטיפול מניעה של הנדימן עצ-בעות יכול למנוע מכם הוצאות מיותרות. נשמח לעמוד לשירותכם

בטלפון: 058-4331994 או דרך האתר.