ארון נישה בחדר כביסה

עצ-בעות מתמחים בעבודות נגרות לבית ולמשרד, ארון נישה בחדר כביסה מספק לכם סדר בחדר הכביסה שלכם, לא עוד חומרי ניקוי מפוזרים, הכל בתוך ארון מסודר שלא תופס בכלל מקום בחדר הכביסה, לפרטים נוספים התקשרו אלינו בטלפון 058-433-1994 ונשמח לעזור

עצ-בעות מתמחים בייצור ארונות נישה, לכל מטרה

אנו נבוא אליכם לבית וביחד אתכם נחשוב על פתרונות אחסון שיתאימו לצרכים ולתקציב שלכם

לאחר מכן אנחנו נייצר עבורכם את הארון ונגיע לבית שלכם להתקנת הארון

אחרינו אנחנו נשאיר מקום מסודר ונקי, אנו מתחייבים לשירות אמינות והוגנות.

כמעט בכל בית או דירה ישנה פינת כביסה אשר בה ניצבת מכונת כביסה ולידה ניצב סל כביסה ולידו או מסביבו… בלי שנרצה או נתכוון לכך גם חומרי הכביסה על כל סוגיהם. גם אם בדירה או בבית מצוי ארון שירות ייעודי לחומרי ניקיון או אפילו חדר מחסן שבו מוחזקים חומרי הניקוי וכלי הניקוי, בשל תדירות השימוש ימצאו את דרכם חומרי הכביסה אל פינת הכביסה.

גם אם יש לכם חדר כביסה עדיין קיים מעל מכונת הכביסה חלל גדול שאינו מנוצל. ארון נישה בחדר כביסה מהווה פתרון יעיל ונוח לאחסון חומרי הכביסה מחד ומאידך, מאפשר לשמור על מראה נקי ומסודר.

במקרים רבים כיום, כאשר מחירי הדיור עולים והדירות לא תמיד גדלות בהתאם, נהוג להציב את מכונת הכביסה בנישה אשר תפקידה להצניע את המכונה בחלל  בו היא מוצבת. בניית נישה למכונת כביסה, אופייני ביותר לבתים/דירות אשר עוברים שיפוץ ובתהליך השיפוץ מצרפים מרפסת שירות או חדר שירות לחלל משותף עם חדר האמבטיה או המטבח ואז יוצרים נישה אשר בה פתח הניקוז ומקור המים.

ברוב המקרים מכונת הכביסה תישאר מיותמת ללא ארון נישה בחדר כביסה מכיוון שאינה שייכת למטבח ואף לא לחדר האמבטיה. על אף שבכוונתכם לשמור על הפינה נקייה ומסודרת מהר מאוד "מצטרפים" חומרי הכביסה לנישה.

אנו בעצ-בעות מתמחים במתן פתרונות אחסון איכותיים ונוחים לשימוש. אנו נבנה עבורכם ארון נישה בחדר כביסה שיאפשר לשמור על הסדר והניקיון סביב מכונת הכביסה ללא מאמץ מיוחד

לפרטים נוספים התקשרו אלינו בטלפון 058-433-1994 ונשמח לעזור

ארון נישה בחדר כביסה יאפשר לכם שמירה על חומרי הכביסה בארון סגור גם לשם שמירה על הסדר אבל חשוב לא פחות למען שמירה על הבטיחות מפני ילדים קטנים במקרה וחיים בבית או גם חיות בית, שעלולים לבוא במגע עם חומרי הכביסה.

גם אם מכונת הכביסה עומדת בחלל אחר בביתכם כמו חדר האמבטיה, מרפסת שירות או בצמוד למטבח, ניתן לתכנן ולבנות  ארון נישה בחדר כביסה אשר יתאים בדיוק למרחב העומד לרשותכם ולסביבת המקום בו נמצאת המכונה.

עצ-בעות ייעצבו עבורכם את הארון שיענה על צורכיכם המדויקים תוך התחשבות בהרגליכם והדרך בה אתם נוהגים להשתמש במכונת הכביסה. אנו נבצע את המשימה תוך התאמה לשימושכם היומיומי והמרחב הדירתי.

עצ-בעות מתמחים בעבודות נגרות לבית ולמשרד, ארון נישה בחדר כביסה מספק לכם סדר בחדר הכביסה שלכם, לא עוד חומרי ניקוי מפוזרים, הכל בתוך ארון מסודר שלא תופס בכלל מקום בחדר הכביסה.

לפרטים נוספים, ייעוץ טלפוני ראשוני והצעות מחיר  לארון נישה בחדר כביסה

התקשרו אלינו בטלפון 058-433-1994 ונשמח לעזור.